Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da er det passende med kakao

Ikke et dumt forslag.

Noen skulle stoppa meg da jeg flytta pc-en ut i stua i sommer. Fordi det var så varmt og for dårlig luft på rommet. Nå er det rommet det eneste rommet i hele leiligheten som nesten har romtemperatur.

Om tre dager sitter jeg på toget til Bergen. :fun:

svelemoe: Jeg har mistanker om at varmepumpa er defekt, sentralfyringa er ikke lenger lovlig ( :fun: ) og alle varmovnene jeg har står allerede på.

Endret av bazukh
Skrevet

Er kaffe et hinder for å spise burger eller kebab nå?

den store energi dietten, ikke spise, bare drikke kaffe!

Eller enda bedre: Ikke spise og dra fem linere med methamf til frokost.

Om tre dager sitter jeg på toget til Bergen. :fun:

Jeg har noe enda bedre. Om fire dager sitter jeg og drikker øl og spiser Insideburger med en Ida.
Skrevet

Kaffe er noe skvipp så da tar jeg heller en ekstra stor boks med red bull! :thumbs:

En ekstra stor boks med red lol?

Kaffemaskinen min spytter ut akkurat det jeg vil ha, varm kakao.

Er du forlovet med en maskin som gir deg red lol på flekken kanskje? Nei, det var det jeg trodde.

Skrevet

Er du forlovet med en maskin som gir deg red lol på flekken kanskje? Nei, det var det jeg trodde.

Hahaha.

Selv blir jeg bare kvalm av RedBull. Det smaker som battery, burn etc., bare mer klissete.

Skrevet

Jeg har noe enda bedre. Om fire dager sitter jeg og drikker øl og spiser Insideburger med en Ida.

:fun:

Personlig syns jeg Burn ol. er forferdelig mye søtere og mer klissete enn Red Bull.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Dere veit en slik lyd det blir i høytalere, hvis det ringer i en telefon i nærheten. Men veit noen hvorfor det plutselig har blitt en slik konstant lyd i høytalerne mine? ikke noe tlf i nærheten, som ring. Veldig irriterende.

Skrevet

Siden dere snakker om drikker:

oskar_sylte_paere_ananasbrus.jpg

Dere veit en slik lyd det blir i høytalere, hvis det ringer i en telefon i nærheten. Men veit noen hvorfor det plutselig har blitt en slik konstant lyd i høytalerne mine? ikke noe tlf i nærheten, som ring. Veldig irriterende.

Datatrafikk? Mobiltrafikk?

Gjest medlem-1432
Skrevet

Veit ikke? har ikke så mange naboer rundt meg.

Ananasbrus, det er lenge siden jeg så sist. Husker den var god.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...