Niqābninja Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Uhuu. -1 ute og +12 inne i stua. Partytime.
Slimda Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Forumtreff? Tror det hadde blitt for mye tafsing om jeg kom dit.
Invoke Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Burger ditt og kebab datt. Jeg kommer ikke til å være utro mot kaffemaskinen min. >.>
After Dark Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Er kaffe et hinder for å spise burger eller kebab nå?
L4r5 Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Uhuu. -1 ute og +12 inne i stua. Partytime. Da er det passende med kakao
Yavel Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Er kaffe et hinder for å spise burger eller kebab nå? den store energi dietten, ikke spise, bare drikke kaffe!
svelemoe Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Uhuu. -1 ute og +12 inne i stua. Partytime. Da er det passende med kakao Då passar det betre å fyre som faen.
After Dark Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Kaffe er noe skvipp så da tar jeg heller en ekstra stor boks med red bull!
Niqābninja Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 (endret) Da er det passende med kakao Ikke et dumt forslag. Noen skulle stoppa meg da jeg flytta pc-en ut i stua i sommer. Fordi det var så varmt og for dårlig luft på rommet. Nå er det rommet det eneste rommet i hele leiligheten som nesten har romtemperatur. Om tre dager sitter jeg på toget til Bergen. svelemoe: Jeg har mistanker om at varmepumpa er defekt, sentralfyringa er ikke lenger lovlig ( ) og alle varmovnene jeg har står allerede på. Endret 8. november 2010 av bazukh
L4r5 Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Er kaffe et hinder for å spise burger eller kebab nå? den store energi dietten, ikke spise, bare drikke kaffe! Eller enda bedre: Ikke spise og dra fem linere med methamf til frokost. Om tre dager sitter jeg på toget til Bergen. Jeg har noe enda bedre. Om fire dager sitter jeg og drikker øl og spiser Insideburger med en Ida.
Invoke Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Kaffe er noe skvipp så da tar jeg heller en ekstra stor boks med red bull! En ekstra stor boks med red lol? Kaffemaskinen min spytter ut akkurat det jeg vil ha, varm kakao. Er du forlovet med en maskin som gir deg red lol på flekken kanskje? Nei, det var det jeg trodde.
Llandari Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Høres nesten ut som om jeg også må til Bergen i helga
Pokey Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Er du forlovet med en maskin som gir deg red lol på flekken kanskje? Nei, det var det jeg trodde. Hahaha. Selv blir jeg bare kvalm av RedBull. Det smaker som battery, burn etc., bare mer klissete.
Niqābninja Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Jeg har noe enda bedre. Om fire dager sitter jeg og drikker øl og spiser Insideburger med en Ida. Personlig syns jeg Burn ol. er forferdelig mye søtere og mer klissete enn Red Bull.
Invoke Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Burn og Red lol er ting man sluker og kommer i stygge bokser. De har ikke nubsjans mot kakao og kaffe. Rawr.
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Dere veit en slik lyd det blir i høytalere, hvis det ringer i en telefon i nærheten. Men veit noen hvorfor det plutselig har blitt en slik konstant lyd i høytalerne mine? ikke noe tlf i nærheten, som ring. Veldig irriterende.
Slimda Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Siden dere snakker om drikker: Dere veit en slik lyd det blir i høytalere, hvis det ringer i en telefon i nærheten. Men veit noen hvorfor det plutselig har blitt en slik konstant lyd i høytalerne mine? ikke noe tlf i nærheten, som ring. Veldig irriterende. Datatrafikk? Mobiltrafikk?
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Veit ikke? har ikke så mange naboer rundt meg. Ananasbrus, det er lenge siden jeg så sist. Husker den var god.
Anbefalte innlegg