Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dere kan bare ha bass/gitar/saksofonene deres. Jeg eier dere alle på en fiolin.

Er koselige fordeler med kvinnelige tannleger, når de skal titte i kjeften så trykker brystet så ømt på hodet/kinnet :lol:

En annen ting..

Når du er hos tannlegen og h*n holder på i munnen og styrer, hvor i FAEN er det liksom meninga at man skal holde blikket? Haha..ser du på tannlegen? Ser du i taket? Flakker man vilt rundt med blikket? Eller hva..? :hmm:

Tok min frihet å markere to ting som passer sammen.

Aha...selvsagt. Det tenkte jeg ikke på ;

Kan være litt mye av det gode, husker jeg var hos den VEL barmfagre kjeveortopeden i sin tid og da ba du på dine knær om at hun var fort ferdig så hun ikke la sine 100E-pupper på deg og kvalte deg sakte men sikkert mens hun svettet og luktet faenskap *grøsse*

Endret av b-real
  • Liker 1
Skrevet

Er koselige fordeler med kvinnelige tannleger, når de skal titte i kjeften så trykker brystet så ømt på hodet/kinnet :lol:

Yes! Jeg ble totally ear-boobed av min kvinnelige tannlege da jeg var der for noen mnd siden.

Når du er hos tannlegen og h*n holder på i munnen og styrer, hvor i FAEN er det liksom meninga at man skal holde blikket? Haha..ser du på tannlegen? Ser du i taket? Flakker man vilt rundt med blikket? Eller hva..? :hmm:

Haha. Tenkt på dette selv. Jeg pleier bare å kikke opp i taket... Teller lyspærer, pga. det er en stoor taklampe rett over tannlegestolen.

Skrevet (endret)

Jeg ser i taket..tannlegen min har vindu i taket over stolen så jeg kan kikke ut. Telle måker eller noe. Har ikke særlig lyst å bli ear-boobed av 60 år gamle damer jeg.

Endret av Bytex
Skrevet

Har mekka meg juleavatar, men tør ikkje å skifte enno. Kan hende eg får Pokey på nakken. laugh.gif

Doit !

Jeg er enig med Mr.A, gjør det !

Bra at jeg har din støtte i :thumbup:

Skrevet

Har mekka meg juleavatar, men tør ikkje å skifte enno. Kan hende eg får Pokey på nakken. laugh.gif

Doit !

Jeg er enig med Mr.A, gjør det !

Bra at jeg har din støtte i :thumbup:

Du er like obsternassig som alltid, ser jeg.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Har mekka meg juleavatar, men tør ikkje å skifte enno. Kan hende eg får Pokey på nakken. :!:

Jo det tør du! se på min! :whistle:

Skrevet

Vet ikke hva folk ikke skjønner?!

DET ER JUL HELE ÅRET

IKKE BARE I DESEMBER

Må si meg enig i det :yes:

Er en liten djevel i dag :evil:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...