Slimda Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 By the tits of my ancestors! kvinnelig tannlege er win ja
b-real Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 (endret) Dere kan bare ha bass/gitar/saksofonene deres. Jeg eier dere alle på en fiolin. Er koselige fordeler med kvinnelige tannleger, når de skal titte i kjeften så trykker brystet så ømt på hodet/kinnet En annen ting.. Når du er hos tannlegen og h*n holder på i munnen og styrer, hvor i FAEN er det liksom meninga at man skal holde blikket? Haha..ser du på tannlegen? Ser du i taket? Flakker man vilt rundt med blikket? Eller hva..? Tok min frihet å markere to ting som passer sammen. Aha...selvsagt. Det tenkte jeg ikke på ; Kan være litt mye av det gode, husker jeg var hos den VEL barmfagre kjeveortopeden i sin tid og da ba du på dine knær om at hun var fort ferdig så hun ikke la sine 100E-pupper på deg og kvalte deg sakte men sikkert mens hun svettet og luktet faenskap *grøsse* Endret 6. november 2010 av b-real 1
dysfunctional Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Er koselige fordeler med kvinnelige tannleger, når de skal titte i kjeften så trykker brystet så ømt på hodet/kinnet Yes! Jeg ble totally ear-boobed av min kvinnelige tannlege da jeg var der for noen mnd siden. Når du er hos tannlegen og h*n holder på i munnen og styrer, hvor i FAEN er det liksom meninga at man skal holde blikket? Haha..ser du på tannlegen? Ser du i taket? Flakker man vilt rundt med blikket? Eller hva..? Haha. Tenkt på dette selv. Jeg pleier bare å kikke opp i taket... Teller lyspærer, pga. det er en stoor taklampe rett over tannlegestolen.
Bytex Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 (endret) Jeg ser i taket..tannlegen min har vindu i taket over stolen så jeg kan kikke ut. Telle måker eller noe. Har ikke særlig lyst å bli ear-boobed av 60 år gamle damer jeg. Endret 6. november 2010 av Bytex
Mr. A Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Bruker bare å se i taket jeg. Blir det for dumt å lukke øynene eller ?
kanin333 Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 så ko se lig da Ok, hvordan klarte jeg å skrive det i to ord? Bor i Os lo.. Hmm
svelemoe Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Har mekka meg juleavatar, men tør ikkje å skifte enno. Kan hende eg får Pokey på nakken. :!:
Mr. A Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Har mekka meg juleavatar, men tør ikkje å skifte enno. Kan hende eg får Pokey på nakken. Doit !
Datasmurf Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Har mekka meg juleavatar, men tør ikkje å skifte enno. Kan hende eg får Pokey på nakken. Don't !
Datasmurf Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Hva med å ta på deg adventskostyme først? Du kan være den lilla adventsfeen!
Mr. A Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Har mekka meg juleavatar, men tør ikkje å skifte enno. Kan hende eg får Pokey på nakken. Doit ! Jeg er enig med Mr.A, gjør det ! Bra at jeg har din støtte i
Pubé Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Bruker bare å se i taket jeg. Blir det for dumt å lukke øynene eller ? Jeg har sovna i en tannlegestol
Datasmurf Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Har mekka meg juleavatar, men tør ikkje å skifte enno. Kan hende eg får Pokey på nakken. Doit ! Jeg er enig med Mr.A, gjør det ! Bra at jeg har din støtte i Du er like obsternassig som alltid, ser jeg.
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Har mekka meg juleavatar, men tør ikkje å skifte enno. Kan hende eg får Pokey på nakken. :!: Jo det tør du! se på min!
Mr. A Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Du er like obsternassig som alltid, ser jeg. Jeg prøver En skriveleif det btw.
dysfunctional Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 (endret) Vet ikke hva folk ikke skjønner?! DET ER JUL NÅR DESEMBER BEGYNNER IKKE NOVEMBER Endret 6. november 2010 av Zeromac 1
Mr. A Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Vet ikke hva folk ikke skjønner?! DET ER JUL HELE ÅRET IKKE BARE I DESEMBER Må si meg enig i det Er en liten djevel i dag
Anbefalte innlegg