Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Skrevet

Vi ligner visst litt på hverandre. Kan fort bli samme antall her de dagene jeg kun drikker te. :yes:

Te er elsk da. :love: Er først det siste året jeg har begynt å drikke så mye te. Rart det der.

Skrevet

Te er elsk da. :love: Er først det siste året jeg har begynt å drikke så mye te. Rart det der.

Er ikke det ekkelt å drikke så mye varm drikke hele tiden?

Personlig takler jeg ikke for mye varm drikke. Begynner å svette når jeg drikker solbærtoddy, kakao eller suppe.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Er ikke det ekkelt å drikke så mye varm drikke hele tiden?

Personlig takler jeg ikke for mye varm drikke. Begynner å svette når jeg drikker solbærtoddy, kakao eller suppe.

Ekkelt nei. Det er jo spesielt godt nå som det er så kaldt og hustrig ute. Fordeler koppene utover dagen/kvelden da, og det hender jeg har en tefri dag også.

Kansje du må avkjøle den litt før du drikker, og ikke drikk så fort. ;)

Gjest medlem-1432
Skrevet

Er vel koffeinet som er oppkvikkende?

Jeg elsker kaffe med baileys i da. Det er godt.

Skrevet

Skulle ønske man kunne våkne opp full av positivitet og bruke dagene til noe nyttig.

Joa. Beste hhadde vært å være full av positivitet hele tiden. :)

Jeg flyr ganske mye rundt omkring på jorda. Og når flyvningene er rundt 8t++ (noe som er ganske ofte) så pleier jeg å drikke meg så dritings at jeg slokner.

Vanntett taktikk for å få sove på fly.

Sovepiller, mann. Mye billigere. Og mindre ubehagelig hangover.

Skrevet

Jeg flyr ganske mye rundt omkring på jorda. Og når flyvningene er rundt 8t++ (noe som er ganske ofte) så pleier jeg å drikke meg så dritings at jeg slokner.

Vanntett taktikk for å få sove på fly.

Sovepiller, mann. Mye billigere. Og mindre ubehagelig hangover.

Eller skakkao. Kanskje ikke like billig som sovepiller, men vel så effektivt.
Skrevet (endret)

Hvor skulle jeg få tak i sovepiller? Sover som et barn hver eneste natt, eneste jeg sliter med er langflyvningene på 10t+ som er vel en 3-4 ganger i kvartalet.

Endret av Mchansern
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...