Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her på skolen skrur de av nettet på internatet etterhvert. I dag gikk netter overraskende tidlig, allerede i 23-tida (har nok glemt at vi stilte klokka, ja, IKT-ansvarlig). Men heldigivis bor jeg i et eget "hus" litt unna internatene, så jeg får inn et annet ulåst nett som funker 24/7. :D

Endret av Knewt
Skrevet (endret)

Jeg trenger virkelig en jobb der jeg ikke jobber mer enn 1 gang i uka. Jeg fikk lønn for to dager siden, nå er det 500 kroner igjen. FML.

Endret av Coa
Skrevet

lykkelig over at jeg faktisk har så god økonomi nå at jeg slipper å tenke på penger på konto eller ei :D renner inn fortere en jeg klarer og bruke, skal sies at jeg ikke sløser med penger heller, men spørs om det ikke blir noen investeringer i kort fremtid :D

Skrevet

Haha, bare to da.. Jeg lengter etter litt misunnelse. Takktakk (for lykke til'en og misunnelsen).

tippa det, siden det var slik fisking :O

men får slikt så er ikke mote og velværecafeen stedet :p

Skrevet

Jeg flytter til NY snart. Så vet dere det. :new_woot:

Hva skal du der? :)

Være fri, rett og slett. :) Ikke særlig store planer, kanskje studere litt smått, time will show.

Skrevet

Være fri, rett og slett. :) Ikke særlig store planer, kanskje studere litt smått, time will show.

Å der fikk du min misunnelse :dontgetit:

• Liker 2
Skrevet

:(!

hvorfor alltid utsette oppgaver til siste liten?

Fordi man kan.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...