Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ikke spamme for å bli banna. Bare å rapportere en post du selv har laget og si du vil bannes så og så lenge. Alle mods har tilgang til rapport-lista, så det går mye kjappere enn å vente på at EN spesiell mod skal reagere på PM.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Enten sender du PM til Runar og sier "du er et J***a k*khode av en hæstk** og jeg hater deg uten noen spesiell grunn. Du er bare en idiot!! Jeg hater deg!"

Eventuelt sender du PM til han og sier "jeg vil bli utestengt fra forumet i xx timer/dager/måneder."

Du velger.

Jeg ville tatt den siste, da du kan selv bestemme hvor lenge du skal bannes, og du kan bestemme om du vil oppheve før tiden.

Endret av diskutant
Skrevet

Hvordan er det å handle fra Ebay? Er sjangsene store for å få en murstein i posten?

hvis du bestiller en murstein 1%

Åja, skal bygge et hus av murstein ser du. Eller så skal jeg kjøpe Zelda. Kommer litt an på.

Gjest medlem-1432
Skrevet

I see I see. Enn hvis man ombestemmer seg mitt i bannen da?

Skrevet

I see I see. Enn hvis man ombestemmer seg mitt i bannen da?

Da tar man kontakt med en moderator eller admin og ber om at bannen skal oppheves. Det er det som er så greit med å ha dem på msn også :p
Gjest medlem-1432
Skrevet

Spammer på ''Ting som irriterer''-tråden når Runar er på vakt.

hey, det skal jeg klare! :whistle:

litt farlig tråd det der..

Da tar man kontakt med en moderator eller admin og ber om at bannen skal oppheves. Det er det som er så greit med å ha dem på msn også :p

Ja, men hvis man ikke har dem på msn da?

Skrevet

Ja, men hvis man ikke har dem på msn da?

Send en PM til en moderator og be om ferie, så spør du om å få MSN samtidig. Eller du kan sende han/hun en epost via profilsiden.

Skrevet

hva om msn ikke har fungert på pcen på et halvt år?

Eller hva om verden går under? Hva skal vi gjøre da?

Du er liksom INGENTING hvis du ikke har privat telefonnummer til ALLE moderatorene her. Ikke verdt en skit, likzzom.

Har bare to.. :blush:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...