Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Skrevet

Vent, en mann som syr? wow..

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Bannet du gutten?

Skrevet

Angående selvmordet i Sverige: Det er ikke akkurat det samme (ikke like alvorlig), men husker dere denne tråden?

Det er en liten forskjell på en som sitter med noia og en som henger seg selv på live webcam. Just sayin'. If that makes me a hypocrit, then so be it.

Det har hendt at menn har sydd. Tro det eller ei. Jeg har selv stiftet bekjentskap med symaskin fra tid til annen.
Skrevet

Strikke er noe jeg IKKE kan hvertfall. Det skal jeg ikke skryte på meg. Prøvde en gang. Starta med 30 masker eller noe. Etter en kort stund satt jeg med 40. Litt senere var jeg nede i 25. Da gav jeg opp.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jøss, dere imponerer.

Spiderman sydde sin drakt, dog han er fiktiv.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Jøss, dere imponerer.

Det gjorde moren din også :dribble:

Skrevet

Fikk du en forklaring av fyren?

Ja.

Bannet du gutten?

Nei.

Angående selvmordet i Sverige: Det er ikke akkurat det samme (ikke like alvorlig), men husker dere denne tråden?

Det er en liten forskjell på en som sitter med noia og en som henger seg selv på live webcam. Just sayin'. If that makes me a hypocrit, then so be it.

I know, det var derfor jeg sa at det "ikke var det samme". ;)

Tror du folk i tråden her på forumet hadde vært mer villige til å ringe hvis det var mer alvorlig?

Gjest medlem-1432
Skrevet

Eentlig regnes ikke det vi sydde på barneskolen da, alle måtte jo sy eller strikke noe da. Jeg hadde en bamse jeg strikket skjerf til.

Men nå er jo slike kunster glemt for lenge siden.

Skrevet (endret)

Ja, Gypsy, du leste riktig :whistle:

Jeg kan strikke også hvis det gjør deg mer imponert. Ble opplært av bestemoren min da jeg var en del yngre :thumbup:

Endret av multisync
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...