Need44speed Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 (endret) har ikke slike muligheter virker det som jeg gir opp: w00t: takk for at du tok tid til å hjelpe meg Endret 17. september 2010 av olehh
Shikaru Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 jau helg ja. hele helga blir brukt på å animere, og jeg ska mekke lasagne
Nstin Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 endelig lært meg å drikke et 0.4 glass med vann ved å åpne svelge å la det renne rett ned:P bare å begynne å øve med øl da^^
Datasmurf Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Hva skal du i USA, Data? Feire jul og nyttår med familien.
TheKims Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 endelig lært meg å drikke et 0.4 glass med vann ved å åpne svelge å la det renne rett ned:P bare å begynne å øve med øl da^^ Gratulerer med slik en bragd
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Hurra Torpedo-konsert ikveld.
Sidious Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Datasmurf: Det hørtes egentlig ikke så aller verst ut! Du ser vel fram til det? Shikaru: Lasagne ftw. Det er litt antiklimaks når man må bruke helga til å studere/gjøre oppgaver, med mindre du faktisk opplever det som veldig fascinerende, da. Må nok selv prøve å få gjort noe, men det får vente til i morgen/søndag.
Pubé Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 endelig lært meg å drikke et 0.4 glass med vann ved å åpne svelge å la det renne rett ned:P bare å begynne å øve med øl da^^ Hvordan?
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 endelig lært meg å drikke et 0.4 glass med vann ved å åpne svelge å la det renne rett ned:P bare å begynne å øve med øl da^^ Du kommer til å gjøre en mann veldig lykkelig en dag.
Mr. A Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 (endret) endelig lært meg å drikke et 0.4 glass med vann ved å åpne svelge å la det renne rett ned:P bare å begynne å øve med øl da^^ Er det noe øve på ? Det er jo veldig lett. Det blir verre med 1.5 liter nyåpnet kald cola Endret 17. september 2010 av Mr. A
WheelMan Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 endelig lært meg å drikke et 0.4 glass med vann ved å åpne svelge å la det renne rett ned:P bare å begynne å øve med øl da^^ Hvordan? Lat som det er en penis. 1
TheKims Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 endelig lært meg å drikke et 0.4 glass med vann ved å åpne svelge å la det renne rett ned:P bare å begynne å øve med øl da^^ Er det noe øve på ? Det er jo veldig lett. Det blir verre med 1.5 liter nyåpnet kald cola Har prøvd meg på det dagen derpå. Anbefales ikke å prøve, fikk sånn små vondt i hele brystet etterpå.
Mr. A Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 endelig lært meg å drikke et 0.4 glass med vann ved å åpne svelge å la det renne rett ned:P bare å begynne å øve med øl da^^ Er det noe øve på ? Det er jo veldig lett. Det blir verre med 1.5 liter nyåpnet kald cola Har prøvd meg på det dagen derpå. Anbefales ikke å prøve, fikk sånn små vondt i hele brystet etterpå. Det svir, veldig. Jippi, får nesten det nettet jeg betaler for
Nstin Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Greia med å drikke med åpent svelg er at det 0.4 glasset ble tomt på sånn ca 2 sekunder:P Så nå skal jeg begynne med øl og bli enda mer populær på bygda.
Yavel Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Greia med å drikke med åpent svelg er at det 0.4 glasset ble tomt på sånn ca 2 sekunder:P Så nå skal jeg begynne med øl og bli enda mer populær på bygda. er meget nysgjerrig på hvor du bor sikkert Notodden elns
Shikaru Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Datasmurf: Det hørtes egentlig ikke så aller verst ut! Du ser vel fram til det? Shikaru: Lasagne ftw. Det er litt antiklimaks når man må bruke helga til å studere/gjøre oppgaver, med mindre du faktisk opplever det som veldig fascinerende, da. Må nok selv prøve å få gjort noe, men det får vente til i morgen/søndag. hehe jau. må også huske å vaske på søndag siden det ser ikke så bra ut her nå
Anbefalte innlegg