Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sykler 8km til skolen, så er jeg ferdig klokka 11 :D (dette gjelder alle dager).

Men så må jeg jobbe som med lekser som faen.

Litt heldig er du. Men nå er jeg og heldig som har en såpass snill og kos lærer som lar oss dra hjem to timer før tiden. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjöp en billig jolle som ikke er for vanskelig å seile.

Jeg har sett på muligheten, fant en 23 fot Albin Viggen som var relativt billig, og skal visst ha relativt gode egenskaper. Det som derimot er litt værre er å finne båtplass. Plassen vi har er for grunn for seilbåt. ;)

Skrevet

Æsj, kommer til å være døtrøtt imorra.. Så må jeg ta bussen og.. pluss at det regner.. pluss at vi ikke slutter før halv 4. :(

Vet ikke jeg. R 1&2, fysikk 1&2, Biologi 1 og Kjemi 1&2 på et år. Med kun noen få timer tirsdag-fredag. Vil virkelig teste min selvdisiplin.

Skrevet (endret)

Æsj, kommer til å være døtrøtt imorra.. Så må jeg ta bussen og.. pluss at det regner.. pluss at vi ikke slutter før halv 4. :(

Vet ikke jeg. R 1&2, fysikk 1&2, Biologi 1 og Kjemi 1&2 på et år. Med kun noen få timer tirsdag-fredag. Vil virkelig teste min selvdisiplin.

Det hørtes stress ut det. Men lykke til da. :tease:

Selv har jeg en relativt chill timeplan. Slutter 14:30 mandag og tirsdag, 12:30 onsdager, 16:00 torsdager også har jeg faktisk fri på fredager. Langhelg hver helg. :love:

Endret av Chris9
Skrevet

Netopp, hadde jeg kun ønsket å gå ut med gode karakterer hadde jeg tatt hele skolegangen i såkalt "voksenutdanning" som det heter i Sverige iallefall.

Gjør meg heller ingenting at det er friske kvinnfolk i 20-30års alderen der :tease:

Skrevet

Lurer på hva det er med ene øyet mitt?

Kjennes ut som noen har stukket en nål i det :cry:

Øyet er knall rødt å jeg gråter som en unge.

stakk deg med penis i natt.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Pikken er for tjukk :) Har enda kul i hodet etter at morrans brødet falt rett i skolten på meg :tease:

Jeg prøvde å rope TIIIIIMMMMBBBERR til meg selv, men jeg rakk ikke reagere ;)

Endret av Kim Spartacus
  • Liker 1
Skrevet

Husker det var no rart med øya mine også. Det nedre øyelokket på mitt venstre øyet ble hovent og rødt :p Det så ut som om noen hadde klint skikkelig til midt i trynet på meg. Vondt gjorde det også.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...