Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannsjåvinisme er virkelig en tapt kunst.

Av og til skulle jeg ønske jeg var tilbake på 50-tallet, bare for å slenge ut fraser som "Less bitchin', more kitchen" uten at noen hevde et øyenbryn. :D

Skrevet

Mannsjåvinisme er virkelig en tapt kunst.

Av og til skulle jeg ønske jeg var tilbake på 50-tallet, bare for å slenge ut fraser som "Less bitchin', more kitchen" uten at noen hevde et øyenbryn. :D

så enig med deg er i begynnelsen av sesong 3 med Mad Men Awesome

Skrevet (endret)

Jeg advarer herved ALLE her inne, Ikke spis for mye spansk gryte fra Toro på en gang. :ermm:

Herregud, hvor mange ganger har jeg drept tråden iløpet av den siste uken?...

Endret av evenandreas
Skrevet

Ah, digg kveld på byen. Gikk glipp av tidenes rebusløp visstnok, men hadde det morsomt nok og ble kjent med noen nye jenter, samt fant ut at gamle venner fra Orkdal har flytta oppover og begynt å studere her.

Koolio!

Skrevet

Neida, jeg var oppe 6:05 jeg. Det høres sikkert veldig drastisk ut å stå opp så tidlig i helga når jeg ikke har noe viktig på timeplanen, men jeg er besatt av å holde en bra døgnrytme. :new_woot:

Skrevet

Han førsten jeg endte opp på rom med på FHS var en liten spinkel jævel med 12 søstre, lukta svette som faen og aldri gadd å dusje... La meg si det slik. Jeg fikk bytta rom ganske kjapt :p

Skrevet

ok, fint å høre. Håper jo på å slippe det da, skal ha med fattern til å pakke ut i dag, trenger litt hjelp med å få struktur på ting, er ikke så god til å strukturere tin selv, men klarer fint å holde en struktur jeg har fått, så da er det dritt å måtte flytte den, men jaja :p

Skrevet

Trust me... på internatrommet kommer til IKKE til å bli struktur. Det ser fint ut den dagen du har vaskedag, 2 dager senere ser det ut som om noen har sluppet en bombe der :p

Skrevet

Wow. Det ser så rart ut etter at jeg gikk fra RGB til HDMI(+DVI) for å koble skjermen til PC-en. Tok meg 5 min å få fiksa oppløsninga, nå må jeg sikkert kuke med farger den neste halvtimen. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...