Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske jeg hadde opptaker til tven. Da kunne jeg sovet hele dagen å vært oppe om natta isdedenfor. Mye bedre å være våken om natta når det er stille og fredelig :thumbup:

 

Isåfall ikke bo på bygda på våren. Fugler som skal absolutt bosette seg utenfor soveromsvinduet og samtidlig ha en konkurranse om hvem som kan vræle høyest og lengst. Ikke glem sauene som har på seg bjelle og absolutt skal bræke klokka halv fire om natta.

 

 

Stille og fredelig om natta, ja :roll:

Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg hadde opptaker til tven. Da kunne jeg sovet hele dagen å vært oppe om natta isdedenfor. Mye bedre å være våken om natta når det er stille og fredelig :thumbup:

 

Helt enig

 

ikke hør på Lumpness, han kan ikke det med å være våken på natta.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg hadde opptaker til tven. Da kunne jeg sovet hele dagen å vært oppe om natta isdedenfor. Mye bedre å være våken om natta når det er stille og fredelig :thumbup:

 

Det er det eneste ? :p

 

Hva med det generelle liv om dagen ? butikker ? ølsalg /vinmonopol ?

Butikker har jo åpent ganske lenge. Alt fra kl 21 til kl 23, så nemo problemo. Må jo seff ha noen dager som man er våken på dagen, NAV møter å slikt.

 

Ellers elsker jeg å være oppe om natta. Nyte stillheten å se en bra film :w00t:

Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg hadde opptaker til tven. Da kunne jeg sovet hele dagen å vært oppe om natta isdedenfor. Mye bedre å være våken om natta når det er stille og fredelig :thumbup:

 

Helt enig

 

ikke hør på Lumpness, han kan ikke det med å være våken på natta.

 

 

:p vært for MYE våken om natta siste 10 årene. sikker på jeg er blitt 5 år eldre pga det

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...