Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hansi: Ja, mye mindre og litt søtere:P

Søk på navnet så ser du hvordan den ser ut, har lyswt og få tak i større varianter\andre sorter av kjøttspisende planter. Syns sånt er fasinerende.

Mangler bare en tarantell så er jeg klar for alt som kommer inn i kåken min:D

Skrevet

Shikaru: Har mye planter, flere orkideer, 3 forskjellige jordbær planter, tomatplante og 15 til:P

klarer knapt å holde liv i ei plante når jeg er rundt den jeg da :p

men har jorbærplante hjemme i norge da. de smaker nammmmm

Skrevet (endret)

Jau, den nye fra 1986 jeg snakker om. Med Rick Moranis, Bill Murray som sadomasochistisk tannlegepasient og Steve Martin som en veldig gal tannlege som liker å trekke jeksler.

Endret av Bytex
Skrevet

Jau, den nye fra 1986 jeg snakker om. Med Rick Moranis, Bill Murray som sadomasochistisk tannlegepasient og Steve Martin som en veldig gal tannlege som liker å trekke jeksler.

Javelsådetsåmenokda. :ermm:

Skrevet

Årrgh. Jeg er så lei av å ikke kunne ha hvite klær. Jeg har på meg ei hvit t-skjorte nå, har akkurat spist og var møkkafornøyd med å ikke ha sølt noe - helt til jeg la merke til en altfor stor dæsj barbecue-saus på ene sida av brystet. :hrm:

Skrevet
helt til jeg la merke til en altfor stor dæsj barbecue-saus på ene sida av brystet. :hrm:
Jeg klarer ikke å søle mat på klærne jeg. Hvordan får du det til?

Mennesker er ikke skapt for å spise.

Okei?

Skrevet

Okei?

Fordi vi søler hver eneste gang. Vi setter mat i halsen, og overspiser flere ganger, slik at vi får vondt i magen lenge etterpå. Mennesker er ikke skapt for å spise.

Skrevet

Jeg klarer ikke å søle mat på klærne jeg. Hvordan får du det til?

Jeg er eksepsjonelt flink.

Nå har jeg skifta. Syns aldri like godt på svarte t-skjorter, men den hvite er så fiiin. :(

Skrevet

Nei, vi skulle hatt det som i 2001: Space Odyssey. Bare moset mat i forskjellige farger med næringsstoffene man trenger for å overleve.

Skrevet
Fordi vi søler hver eneste gang.
Jeg søler ikke
Vi setter mat i halsen
Jeg setter ikke mat i halsen
og overspiser flere ganger, slik at vi får vondt i magen lenge etterpå.
Jeg spiser ikke til jeg får vondt i magen.
Joda, mennesket er skapt for å spise. Kanskje ikke slik som du gjør...
Skrevet

Nei, vi skulle hatt det som i 2001: Space Odyssey. Bare moset mat i forskjellige farger med næringsstoffene man trenger for å overleve.

Og få den intravinøst mens vi sov, og som varte hele dagen. Så kunne vi brukt tid på viktigere ting.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...