Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom hjem fra jobb for snaue halvtimen siden. Skjønner ikke vitsen med at dagligvarebutikker holder åpent til 23. :|

Du jobber på ? Kiwi ?

Gjest medlem-1432
Skrevet

Kom hjem fra jobb for snaue halvtimen siden. Skjønner ikke vitsen med at dagligvarebutikker holder åpent til 23. :|

Skulle hatt åpent til 24. Jeg rakk nemlig ikke butikken i kveld :whistle:

Skrevet

Naboen sin hvite bokser tråkket meg på foten og minnet meg kjapt på hvorfor man ikke går med sandaler når man leker med hunder. Auu. ._.

Skrevet

Naboen sin hvite bokser tråkket meg på foten og minnet meg kjapt på hvorfor man ikke går med sandaler når man leker med hunder. Auu. ._.

Au det hørtes vondt ut.

Jeg har klore merker på hele ryggen etter å ha lekt med 6 kattunger.

Skrevet

Leste og trodde det var snakk om underbukser, men så leste jeg hund :) Uansett så må det gjøre vondt å bli tråkket på av en slik plugg.

Gjest medlem-1432
Skrevet

pfft, ingenting i forhold til 600 kg hest :cry:

Skrevet

Har prøvd det og, og må helt ærlig si at Amigo er verre. Selv om jeg måtte DYTTE Kaima av foten min fordi han sto der og halvsov, senile gamle tullingen.

Skrevet

ja pusungene er drit søte.

Jeg fant fort min favoritt, men mamma er hyper allergisk så må vente til jeg får meg ny jobb og flytter ut med å få den!

Å det kan ta sin tid =[

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...