Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns jeg også, men det har mye med at jeg blir direkte kvalm av og sitte i sola :roll:

Da skjønner jeg det godt. Jeg liker sola, jeg. Den gjør meg glad. varm og brun. Jeg får ikke dårlig samvittighet av å sitte inne når det er fint vær, men jeg angrer alltid når drittværet kommer tilbake. :p

 

Nå sitter jeg med to gode ting forran meg. Det ene er en Calzone med ost og skinke (og det venter en til på meg i kjøleskapet med pepperoni)

 

Og den deilig følelsen av at når jeg har lest gjennom språkhistorien en gang til er jeg ferdig og klar til eksamen :dribble:

Det må være deilig å ta det så med ro før eksamen? :p

Lenke til kommentar

Du også :roll:

Er egentlig utrolig oppgitt over der, og i tilegg drømmer jeg bare dritt om dagen.

Drømte først at jeg ikke fikk puste og våknet opp gjennomvåt av svette, så sovnet jeg igjen og drømte at en hakkespett hakket hull fra igjennom halsen så jeg kunne stå i speilet og se kjevebeinet osv.

Tror du jeg våknet av det, neida måtte igjennom en biltur med masse slåssing i som ente i masse vold( klarer ikke helt og beskrive den biten der) istedenfor legevakta...så våknet jeg igjen....

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Jeg bare tenker samme som jeg tenker når jeg skal framføre noe, enten det er å spille konsert eller muntlig framlegg, og det er: "Nå skal jeg gå ut, så skal jeg slå folka så hardt i tryne at de ikke vet hva som traff dem!"

Jeg bare leser, tenker og noterer til jeg blir gal. Og når jeg skal opp er det "don't think, just do" som gjelder. Har i hvert fall funka veldig bra de to siste gangene. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...