Shikaru Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 alle kan ikke like det samme var nettopp ute å jogga i regnet. trengte litt tilbehør til maten min så jogga like så godt til butikken. er jo så varmt ute så bryr meg lite om det regner.
After Dark Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 En morgenkåpe er flott om vinteren da. Spesielt i vinter eller juleferie der du kan starte morgnen med en kopp varm kaka iført morgenkåpe.
Cortinarius rubellus Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 du og den morgenkåpa, aleks. snakker du av erfaring amantina? Den måtte komme :!: Har ikke desverre ikke det Men....tror ikke jeg har gått glipp av noe
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Det blir jo sånn trekk med morgenkåpe. Spesielt om vinter da det er kaldt..brrrr.
Cortinarius rubellus Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 (endret) Er ikke noe fan av morgenkåpe, kanskje det har med at damer syns det er veldig morsomt og be meg prøve morgenkåpa de har Noe som ser utrolig dumt ut forøvrig så de får seg en god latter :!: Men vurderer og kjøpe meg en nå Spøs hvor man bor det Glimti, gammelt hus trekker foreks. Endret 11. juni 2010 av Amanita Muscaria
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Får du trekk i morgenkåpen av å sitte inne? Hm, ja det blir kaldt hvertfall. Og jeg bor i verdens kaldeste leilighet.. Er ikke noe fan av morgenkåpe, kanskje det har med at damer syns det er veldig morsomt og be meg prøve morgenkåpa de har Noe som ser utrolig dumt ut forøvrig så de får seg en god latter :!: Men vurderer og kjøpe meg en nå Spøs hvor man bor det Glimti, gammelt hus trekker foreks. Jeg ser det for meg. :!:
Cortinarius rubellus Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Ser du....du ler bare du ser det for deg :!: Uff, høres ikke digg ut og stå opp om vinteren i kåken din
Datasmurf Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Noen som har idèe om hva som min 18 år gamle bror kanskje vil ha/trenger i bursdagsgave? Han skal flytte til sommeren, så kanskje noe som er praktisk i nytt hus/leilighet? Er helt klar over at dere ikke har noe forutsetning for å finne noe perfekt til han. Vaffeljern. Det fikk jeg i bursdag det året jeg flytta ut. Og gudene skal vite at det har blitt brukt mye! Ang. morgenkåpe så er det helt fantastisk. Jeg har en i frotté-stoff og en i silke. Elsker å vandre rundt i sistnevnte. Året rundt, inne som ute. Vel, ute på verandaen that is. Eller om jeg har maks sløvedag og ikke orker å kle på meg for å hente posten.
Mikkel™ Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Fy satan nå er jeg sliten... Fiksa win 7 på nesten 100 elev pc-er idag .
Muffinss Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 VM er noe dritt... Gleder meg til det er ferdig. Whaat? Smaken er som baken i guess
Mikkel™ Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Ørten svette mannfolk som jager en ball? Pluss at hele gjengen ser ut som kvinnfolk... sier litt mer om de enn meg
Romis Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 VM er noe dritt... Gleder meg til det er ferdig. Amen!
Coa Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Jeg skulker treninga for å se på VM med en og en halv liter Cola og en kebabtallerken.
Muffinss Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Jeg skulker treninga for å se på VM med en og en halv liter Cola og en kebabtallerken. Sånn det skal være Blir noen pils hos en kompis etterpå med neste kamp, herlig å ha noe å gjøre i sommerferien tho
Anbefalte innlegg