Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle kan ikke like det samme :p

var nettopp ute å jogga i regnet. trengte litt tilbehør til maten min så jogga like så godt til butikken.

er jo så varmt ute så bryr meg lite om det regner.

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Skrevet

Det blir jo sånn trekk med morgenkåpe. Spesielt om vinter da det er kaldt..brrrr.

Skrevet (endret)

Er ikke noe fan av morgenkåpe, kanskje det har med at damer syns det er veldig morsomt og be meg prøve morgenkåpa de har :(

Noe som ser utrolig dumt ut forøvrig så de får seg en god latter :!:

Men vurderer og kjøpe meg en nå :hmm:

Spøs hvor man bor det Glimti, gammelt hus trekker foreks.

Endret av Amanita Muscaria
Gjest medlem-1432
Skrevet

Får du trekk i morgenkåpen av å sitte inne? :hmm:

Hm, ja det blir kaldt hvertfall. Og jeg bor i verdens kaldeste leilighet..

Er ikke noe fan av morgenkåpe, kanskje det har med at damer syns det er veldig morsomt og be meg prøve morgenkåpa de har :(

Noe som ser utrolig dumt ut forøvrig så de får seg en god latter :!:

Men vurderer og kjøpe meg en nå :hmm:

Spøs hvor man bor det Glimti, gammelt hus trekker foreks.

Jeg ser det for meg. :!:

Skrevet

Noen som har idèe om hva som min 18 år gamle bror kanskje vil ha/trenger i bursdagsgave? Han skal flytte til sommeren, så kanskje noe som er praktisk i nytt hus/leilighet? :)

Er helt klar over at dere ikke har noe forutsetning for å finne noe perfekt til han.

Vaffeljern. Det fikk jeg i bursdag det året jeg flytta ut. Og gudene skal vite at det har blitt brukt mye! :D

Ang. morgenkåpe så er det helt fantastisk.

Jeg har en i frotté-stoff og en i silke. Elsker å vandre rundt i sistnevnte. Året rundt, inne som ute. Vel, ute på verandaen that is. Eller om jeg har maks sløvedag og ikke orker å kle på meg for å hente posten. :p

Skrevet

Jeg skulker treninga for å se på VM med en og en halv liter Cola og en kebabtallerken. :D

Sånn det skal være :)

Blir noen pils hos en kompis etterpå med neste kamp, herlig å ha noe å gjøre i sommerferien tho :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...