Benjamin Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 oh yes digg med trening. i dag var vi 5 stk rundt å hoppa i byen =D Parkour?
Mchansern Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 link? :!: Enjoy your lol Ta en side tilbake. Det er der han poste solbrille og får tilbakemelding.
Shikaru Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 oh yes digg med trening. i dag var vi 5 stk rundt å hoppa i byen =D Parkour? jepp
Datasmurf Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Hvor kreativ blir man av å drikke rødvin? Med nok rødvin... rosa elefanter og mange fantastiske farger? Jeg er ikke så interessert i verken elefanter eller fantastiske farger akkurat nå. Hvor kreativ blir man av å drikke rødvin? Circa kvart. Bah, hva om den har stått åpen alt for lenge? Prøver å skrive ferdig den kreative delen av eksamenen min, men har hatt en full stopp i nesten hele dag, bortsett fra i sted da jeg fikk et lite kick og pressa ut 6 sider, men da jeg sku begynne å skrive om kreativitet og Richard Florida, gikk alt til helvete. Til tross for at jeg har en av bøkene hans og flere nettsider om emnet.
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Hvor kreativ blir man av å drikke rødvin? Nevner ikke noe, men finnes ting som gir deg ørten ganger mer kreativitet enn alt du får kjøpt lovlig i Norge. Rødvin...næh
Datasmurf Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Vel, jeg har ikke tilgang til godsaker. Alt jeg har er noe vin jeg må drikke opp før den blir alt for gammel, samt veldig mye sprit, men jeg vet med meg selv at det å skrive oppgave når man drikker sprit, er dørgende kjedelig og helt jævlig, for alt man vil, er å gå på byen og drikke.
CypheroN Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Hvor kreativ blir man av å drikke rødvin? Nevner ikke noe, men finnes ting som gir deg ørten ganger mer kreativitet enn alt du får kjøpt lovlig i Norge. Rødvin...næh Fluesopp, da! Du skal vel ikke… Ikke nå!
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 (endret) Jeg skal absolutt ikke gjøre noe Cyph Har bare lovt meg selv og ikke nevne navn på visse ting;) Har brukt nå snart 7 år på og komme ditt jeg er, de fleste vil kanskje ikke syns det er noe til liv...men MYE bedre enn og sove på gata Pluss jeg har blitt ganske flink i et par ting nå som jeg kan utvikle med kurs, skolegang og mer. Så nei du, jeg har planer om og løpe en vei og det er fremover. Alltid vegger man må løpe igjennom eller slå seg igjennom, men sånn er livet. En berg og dal bane som ingen i verden kan bygge. Endret 8. juni 2010 av Amanita Muscaria
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Smurfen: Du er en av de her som ALLTID klarer og få meg til og smile, en egenskap som for min sin del jeg setter høyt hos mennesker
CypheroN Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Smurfen: Du er en av de her som ALLTID klarer og få meg til og smile, en egenskap som for min sin del jeg setter høyt hos mennesker Nå som vi driver og rævslikker hverandre, kan jeg også nevne at du er en av favorittene mine også.
FrankBjarne Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Eller bare Post-It lapper i alle regnbuens farger.
Aleks Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Sykt fet type. Og en insane trommis! http://www.youtube.com/watch?v=ORojUlis7EE
Anbefalte innlegg