Shikaru Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 jeg fikk en awesome tegning i gave av lærern min i dag
nnys Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 jeg fikk en awesome tegning i gave av lærern min i dag Javel? Da kan du kanskje fortelle oss hva læreren tegnet til deg siden den var så "awesome".
Shikaru Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 det var en kopi av noe han har i portfolioen sin med en personlig melding under peter chan ( finnern ikke på nett. da finner du en annen ) samma karm som designa grim fandango og MI 1 og 2 er verdens hyggeligste kar.
Gavekort Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Gavekort: Du er blant toppen og du sitter godt der Hurraa!
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 jeg fikk en awesome tegning i gave av lærern min i dag Fikk en gratis middag for to på utplasseringsstedet mitt idag Og den kan jeg få når jeg vil i sommer
Coa Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Jeg vurderer å kjøpe å dra på butikke og kjøpe Red Bull, men jeg vet ikke helt om det er verdt det til den prisen. Det eller Cola. Eller vann.
L4r5 Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Anfall må jo nevnes med forsiktighet Snakker du om dama mi? *blåse seg opp noe kraftig* Jeg vurderer å kjøpe å dra på butikke og kjøpe Red Bull, men jeg vet ikke helt om det er verdt det til den prisen. Det eller Cola. Eller vann. Jeg vurderer å bl hjemme i dag.
Bytex Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Redbull er litt for dyrt i Norge. 75kr for fire 250ml bokser er ran på høylys dag.
Gavekort Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Jeg vurderer å kjøpe å dra på butikke og kjøpe Red Bull, men jeg vet ikke helt om det er verdt det til den prisen. Det eller Cola. Eller vann. Red Bull er oppskrytt og dyrt! Jeg kan si med hånden på hjertet at jeg aldri har kjøpt en boks siden den kom til Norge.
Bytex Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Skjønner ikke hvorfor det er dobbelt så dyrt som vanlig brus men det er nå så. Ikke noe godt uansett.
nnys Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Oioioi. Hva stod det på meldingen? Vi har derimot en lærer som hiver viskelær på elever som ikke følger med samt. at han sier "niggaflip" til oss. Han skal visstnok ha vært innom niggaflip.com Litt morsomt i grunn.
Bytex Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 En lærer sparket så hardt i pulten min engang jeg ikke fulgte med at jeg nesten fikk hjerteinfarkt. Jeg og en kompis satt og småprata mens han underviste, så kom han bare bort og sparka i undersida av pulten vår..faen som vi skvatt.
Coa Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Er det noen energidrikker som fås kjøpt på Rema som er å anbefale, eller skal jeg holde meg til Cola? 75 kroner for 1 liter er svindyrt. Selv om en øl i Oslo ofter koster det samme
Bytex Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Den lilla Urge Intense er dritgod. Og 0,5 liter boks. Smaker bringebærbrus.
nnys Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 En lærer sparket så hardt i pulten min engang jeg ikke fulgte med at jeg nesten fikk hjerteinfarkt. Jeg og en kompis satt og småprata mens han underviste, så kom han bare bort og sparka i undersida av pulten vår..faen som vi skvatt. Haha, såppass. Læreren som jeg nevnte, er noe for seg selv. Han kan snakke om mynter i en hel time, og å hoppe rundt klasserommet som en kanin. Litt spesielt.
KKake Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Fant ut at den rosa Burnen også er god, har dog litt ekkel ettersmak.
Anbefalte innlegg