Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk en awesome tegning i gave av lærern min i dag :wee:

Javel? Da kan du kanskje fortelle oss hva læreren tegnet til deg siden den var så "awesome". :p

Skrevet

det var en kopi av noe han har i portfolioen sin med en personlig melding under :)

peter chan ( finnern ikke på nett. da finner du en annen ) samma karm som designa grim fandango og MI 1 og 2 er verdens hyggeligste kar.

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe å dra på butikke og kjøpe Red Bull, men jeg vet ikke helt om det er verdt det til den prisen. Det eller Cola. Eller vann.

Skrevet

Anfall må jo nevnes med forsiktighet :whistle:

Snakker du om dama mi? :mad:

*blåse seg opp noe kraftig*

Jeg vurderer å kjøpe å dra på butikke og kjøpe Red Bull, men jeg vet ikke helt om det er verdt det til den prisen. Det eller Cola. Eller vann.

Jeg vurderer å bl hjemme i dag.
Skrevet

Red Bull er oppskrytt og dyrt! thumbup.gif

Jeg kan si med hånden på hjertet at jeg aldri har kjøpt en boks siden den kom til Norge.

Skrevet

Oioioi. Hva stod det på meldingen? :whistle: Vi har derimot en lærer som hiver viskelær på elever som ikke følger med samt. at han sier "niggaflip" til oss. Han skal visstnok ha vært innom niggaflip.com :p Litt morsomt i grunn.

Skrevet

En lærer sparket så hardt i pulten min engang jeg ikke fulgte med at jeg nesten fikk hjerteinfarkt. Jeg og en kompis satt og småprata mens han underviste, så kom han bare bort og sparka i undersida av pulten vår..faen som vi skvatt.

Skrevet

Er det noen energidrikker som fås kjøpt på Rema som er å anbefale, eller skal jeg holde meg til Cola?

75 kroner for 1 liter er svindyrt. Selv om en øl i Oslo ofter koster det samme :p

Skrevet

En lærer sparket så hardt i pulten min engang jeg ikke fulgte med at jeg nesten fikk hjerteinfarkt. Jeg og en kompis satt og småprata mens han underviste, så kom han bare bort og sparka i undersida av pulten vår..faen som vi skvatt.

Haha, såppass. Læreren som jeg nevnte, er noe for seg selv. Han kan snakke om mynter i en hel time, og å hoppe rundt klasserommet som en kanin. Litt spesielt. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...