Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om denne, som første jobbsøknad? Litt uformell.

Hei,

Jeg er en gutt på 15 år som trenger sommerjobb. Jeg er klar over at jeg kanskje er litt sein med å søke etter jobb.

Jeg er veldig interresert i data, og har programmert websider i et par år, og bygget stasjonære pc'er selv.

Jeg gjør egentlig hva som helst, og kan jobbe nesten hele sommeren. Jeg kommer gjerne innom for en prat om du ønsker, bare å si ifra.

Jeg kan treffes på denne epostaddressen, eller telefon XXXXXX.

Hilse XXXXX XXXXXX

Gjelder en jobbsøknad på elkjøp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva synes dere om denne, som første jobbsøknad? Litt uformell.

Jeg spurte på Elkjøp i fjor, og da fikk jeg beskjed om at alle som skulle jobbe der, måtte være 18, uansett.
Skrevet

Merkelig, har blitt belastet 70kr på visa-kortet mitt den 17.04 og 18.04 på to dagers mellomrom og jeg har IKKE kjøpt noe i det hele tatt de dagene det gjaldt heller.

Får stikke innom banken før jeg drar på trening i morgen å spørre hva det er de driver med.

Skrevet

Da droppet jeg det.

Send inn, men dropp linjen med at du søker for sent. Det virker bare unnskyldende.

Det er jo mulig de trenger noen til å hjelpe til med å fikse pc-er osv, vet jo aldri. :) Hvis du skal søke flere jobber, anbefaler jeg lokale kiosker og f.eks. videoutleie. Der trenger man ikke alltid være 18.

Skrevet

Jeg spurte på Elkjøp i fjor, og da fikk jeg beskjed om at alle som skulle jobbe der, måtte være 18, uansett.

Serverer dem øl på lageret eller noe?

Pågår den hekkans transportstreiken enda? Jeg venter på en internett bestilling, har en minstanke om at den er middlertidigpermanent lagret i tigerstaden.

Streik er så avleggs.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Gi de en ekstra potet til jul så blir de vel fornøyde.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Mercy kill.

For lengs overdue.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...