Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, men som jeg sa så tror jeg det byr på problemer om vi bytter ut Huskyene med kaniner. 500 kaniner som drar en slede, njaaaa.

Joda, det skal nok gå bra. Bare de ikke.. eh ja, gjør som kaniner ofte gjør. De får være av samme kjønn alle sammen :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere skal ha 500 kaniner av begge kjønn så blir det fort til at dere ikke beveger dere unødvendig fort pga. alle pulepausene. 8D

Skrevet (endret)

De som puler har vi i sleden. Får ansette noen som kan løfte dem inn og ut av sleden etterhvert som de gjør seg ferdige.

Blir jo fort litt dyrere enn jeg forventet, men pytt pytt. Ser også for meg at mye av skogen oppi marka der blir ryddet bort. Noe som gjør det lettere for politiet å finne ut hvor vi er.

Endret av DemonFudge
Skrevet

Føler jeg slo på stortromma med frokosten i dag altså. :p

Først en pizza-cone, og så oreo's. ^^

Her gikk det i First Price pizza :p Irriterende at jeg står opp 3 timer før frokost i helgene, så når jeg glemmer å smøre niste kvelden før må jeg ty til andre goder^^

Skrevet

Åja... Jeg har ofte vurdert å kjøpe den til LAN og lignende, men det blir som regel heller First Price pytt i panne :love: Men Datasmurf, hva er egentlig en pizza-cone?

Skrevet

First Price-pytt i panne er maks win! :love:

Pizza-cone er noe greier jeg fant på Rema forleden dag.

Det er et kremmerhus av pizzadeig med fyll i. Svært godt. ^^

Beste og mest mettende mikromaten jeg har funnet i Norge etter at Lidl ble tatt fra oss.

Skrevet (endret)

Pytt i panne er best hjemmelaget. Som all mat egentlig er, når jeg tenker meg om.

Endret av Coa
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...