Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det var i the good old days (80-tallet) når man kunne sende rakettkastere i posten innpakket i papir.

post-11520-1275070243,1615_thumb.jpg

Endret av Bytex
Skrevet

Jeg har en bærbar gameing-pc. Kan spille age of empires 2 på den :D

Jeg liker deg, Tale :D

Herre jesus for en kjedelig film Edge of Darkness var. :S

Åjah! Det er noe av det værste jeg har sett på kino noensinne! Tenkte jo i starten; Eyh! Mel gibson, woho. Endte med at jeg la meg ned og sov de siste 20 minuttene.

Skrevet
I disse dager lanseres Blu-ray-spillere med 3D. 3D-disker kan spilles av i dagens spilelre, men da gir de bare 2D-bilde.

Innehavere av Blu-rtay-spillere har også vendt seg til å oppdatere opillerne med ny firmware via nettet.

Skrevet

Jeg liker det faktum at ingen her vet at min mor er død, og har vært det siden jeg var 4 :wee:

Ingen her og ingen her, fru blom. Bare newfagsa.

*High five* !

Jeg visste det, visste hvert fall at hun var død.

Skrevet (endret)

Bronson er feiende flott. emoticons.png

Du er feiende flott :love:

Dere begge er. :love: :love:

Dere er alle feiende flotte :love:

Fail @ dobbelpost.

Endret av Nopros
Skrevet

Jeg liker det faktum at ingen her vet at min mor er død, og har vært det siden jeg var 4 :wee:

Jeg visste det. Slikt som gjør "Jeg pulte morra di i går, hu var ikke så full av energi som jeg forventa. Bare lå der egentlig."-kommentarer episke.

Skrevet

Jeg visste det. Slikt som gjør "Jeg pulte morra di i går, hu var ikke så full av energi som jeg forventa. Bare lå der egentlig."-kommentarer episke.

I know :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...