Slimda Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Det gjør jeg og, men det er snakk om et firma og da får pipa en annen lyd Jeg er liksom ikke "it-ansvarlig", men mer "systemkonsulent" retningen og da blir ikke sandaler så veeeeldig representativt Do want though.Er jo firma jeg også jobber i. Kontor midt i Oslo Sentrum, og fullt av rike og mektige folk som spaserer rundt. Helt til de kommer til IT-avdelingen. Der er det litt mer sånn... hjemmekoselig...
Sidious Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Ahhh. Herlig vær i dag: blå himmel og tyve grader. Om en times tid bærer det til Subway med en kompis for å innta en bedre frokost. Dessverre etterfølges det av gruppearbeid på universitetsbiblioteket.
Nopros Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Et sluk nede i kjelleren rant over, så nå ligger det avføring og urin utover hele gulvet på vaskerommet.
Aleks Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 (endret) Et sluk nede i kjelleren rant over, så nå ligger det avføring og urin utover hele gulvet på vaskerommet. Call Jackass! Edit: bilde? Endret 20. mai 2010 av Aleks
Mikkel™ Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Et sluk nede i kjelleren rant over, så nå ligger det avføring og urin utover hele gulvet på vaskerommet. Det lukter godt da! . Hadde lignende der jeg bodde for ett år siden. Hovedavløpet var tett så det var kloakk i dusjen.
Eplefe Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Jeg glemte å pakke sokker Koster 99,- for tre par på H&M. Jeg får fantomsms-er hele jævla tiden i dag.
WheelMan Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Alltid hyggelig med litt kloakk DU er hyggelig..! Med.. kloakk
Nopros Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Æææschj, Jonas.. Vet du liker det, Adrian Et sluk nede i kjelleren rant over, så nå ligger det avføring og urin utover hele gulvet på vaskerommet. Call Jackass! Edit: bilde? Orker ikke gå ned å ta bilde akkurat nå, var nettopp nede og det er helt for jævlig
KvitKnekt Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Koster 99,- for tre par på H&M. Jepp, skal gå innom rett etter jobb. Har på meg gårsdagens sokker idag.. Satse på at det ikke lukter ALTFOR jävlig
Petter Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Alltid hyggelig med litt kloakk DU er hyggelig..! Med.. kloakk
Anbefalte innlegg