Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ånei :( Militær på Evjemon da, eller? Da tipper jeg du var innom min arbeidsplass, Tip Top :cool:

1991 og vært et år i militæret allerede? Tviler, i grunnen, selv om det er teoretisk mulig. Det er vel ikke faste mannskaper på evje lenger heller?

Skrevet

Ånei :( Militær på Evjemon da, eller? Da tipper jeg du var innom min arbeidsplass, Tip Top :cool:

1991 og vært et år i militæret allerede? Tviler, i grunnen, selv om det er teoretisk mulig. Det er vel ikke faste mannskaper på evje lenger heller?

At han er lærling i Forsvaret er da fullt mulig?

Skrevet

At han er lærling i Forsvaret er da fullt mulig?

Ja, men lærlinger har de DEFINTIVT ikke på Evje.

Skrevet

Jeg Var på Evjemoen under Landskytterstevnet 2009 :p

Da er vi to!

Ååja. Var du innom Tip Top/Pizzabakeren da? Kanskje jeg laget pizza til deg :ph34r:

Muligens til meg også da.

Var ikke veldig imponert over ventetida der, men det er vel neppe dimensjonert til å takle en befolkningsøkning på 15 000 personer :p

Skrevet

Ååja. Var du innom Tip Top/Pizzabakeren da? Kanskje jeg laget pizza til deg :ph34r:

Muligens til meg også da.

Var ikke veldig imponert over ventetida der, men det er vel neppe dimensjonert til å takle en befolkningsøkning på 15 000 personer :p

Nettopp. Skal love deg at vi fikk mange klager på mye ventetid, og jeg skal pokker meg love deg at jeg ble pissed.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...