Mikkel™ Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Shørdarn. Jeg pleier å si "Stjørdalen" med den mest firkanta bokmålingen inni meg på pur faen oppi her
Natrich Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 (endret) Værdan. Det er en dal i Valdress et sted, men jeg vetta pokker hva den heter... Edit: Eller ligger den egnetlig i Valdress? Endret 29. april 2010 av Natrich
Lemon Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Jadda, nå fikk jeg liiite lyst på sushi. Thank ye. Null problem. Jeg vil hjem...
Datasmurf Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Hva med Støren? Da jeg bodde oppi der fikk jeg alltid kjeft da jeg sa "Støren" for det var visst "Størn" som var riktig. "Stø-ørn" er vel korrekt her. Å si: "Steinkjær", er like feil som å si: "Trondhjem". Nja, Trondhjem er så som så, vi vet jo alle at det heter Trondhjæm! Tulling, du som kommer fra gokk, skal ikke uttale deg om hvordan Trånnhjæm uttales. Hva er gokkete med Stavanger? o_O Vestfossinger sier "Vessfossen", det betyr ikke at det faktisk heter "Vessfossen". Nei, det heter Festfossen!
Herr Brun Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Jadda, nå fikk jeg liiite lyst på sushi. Thank ye. Null problem. Jeg vil hjem... Snart ferdig, vel? Jeg har nettopp spist burger. Omnomnom
Niqābninja Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Nei, det heter Festfossen! Mja. Vestfossen. Innfødte uttaler det "Vessfossen".
Datasmurf Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Nei, det heter Festfossen! Mja. Vestfossen. Innfødte uttaler det "Vessfossen". Jeg holder meg til det vi Vaage-r kaller det.
Aleks Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Kunne kanskje vært greit å fått flere inn hit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1224430
Lemon Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Snart ferdig, vel? Jeg har nettopp spist burger. Omnomnom Negative. Er russedåp utafor her klokka seks, så jeg må bli her helt til da. Er jeg heldig er jeg hjemme halv ni. Mja. Vestfossen. Innfødte uttaler det "Vessfossen". Som "Mjøndarn" da?
Herr Brun Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Snart ferdig, vel? Jeg har nettopp spist burger. Omnomnom Negative. Er russedåp utafor her klokka seks, så jeg må bli her helt til da. Er jeg heldig er jeg hjemme halv ni. Jamen. Det blir jo gøy!
Demonfudge Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 (endret) Ser den. Skal prøve å holde meg våken fram til kl 21, jeg. Ringe på et par jobber oppover i dalstrøka og ringe angående et hus jeg muligens skal leie. *tilby hjemmelaget latte og hente fram litt tiramisu* Endret 29. april 2010 av DemonFudge
Herr Brun Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Gruer meg. Er kald og sult1. Du kan vel skaffe deg noe mat? Og få noen til å klemme på deg så du holder deg varm? Haha. Hører på Bjørn Hellfuck for første gang. Det er jo helt hysterisk! :!:
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Gruer meg. Er kald og sult1. Du kan vel skaffe deg noe mat? Og få noen til å klemme på deg så du holder deg varm? Haha. Hører på Bjørn Hellfuck for første gang. Det er jo helt hysterisk! For FØRSTE gang?! Han er jo konge, særlig live
Aleks Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Aldri hatt sansen for Hellfuck.. Ikke at jeg har hørt så mye av han heller da men.
Herr Brun Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Gruer meg. Er kald og sult1. Du kan vel skaffe deg noe mat? Og få noen til å klemme på deg så du holder deg varm? Haha. Hører på Bjørn Hellfuck for første gang. Det er jo helt hysterisk! For FØRSTE gang?! Han er jo konge, særlig live For første gang, ja. Har bare ikke blitt sånn
Gjest Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Morsomt, jeg skal på jobbintervju imorgen på en sushibar i Asker imorgen Asker er stedet Er det den over trekanten?
Datasmurf Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Jeg takler ikke Hellfuck. Synes det er helt for jævlig å høre på, så når han spiller på Steinkjerfestivalen, skal jeg være langt unna.
Anbefalte innlegg