Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan forstå at noen har et indre behov for å tilfredstille sin huleboer til å ha seg med flest mulige mennesker.

Kaller du meg primitiv?

Jeg syns det er en primitiv handling, som utføres av veldig mange unge mennesker.

For ikke å glemme veldig mange ikke fullt så unge, samt gamle mennesker. :)

Skrevet

Alright, jeg er ingen ekspert, og jeg har selvsagt ingen kunnskap på dette området, MEN...

... jeg tror mesteparten av one night stands begås av unge mennesker. Unge mennesker er mellom 18 til rundt 35.

Skrevet

Jeg for min del prøver å se hvor lenge jeg kan gå uten. 6 måneder og 15 dager nå.

Si ifra når du kommer til 4 år, 1 mnd, 4 dager da :p

Will do. :wee:

Skrevet

Alright, jeg er ingen ekspert, og jeg har selvsagt ingen kunnskap på dette området, MEN...

... jeg tror mesteparten av one night stands begås av unge mennesker. Unge mennesker er mellom 18 til rundt 35.

Fffeil. Det er ca like mange ONS for de på 40+.
Skrevet

Åh, jeg trodde du pratet om alkoholkonsumet. :p

Skrevet

Godt mulig, men jeg foretrekker å tro at pene unge mennesker har vill sex med hverandre, mens eldre mennesker sitter hjemme og ser på dagsnytt. :tease:

Skrevet
Åh, jeg trodde du pratet om alkoholkonsumet. :p
Keep up, lad!

Kilder, kilder, kilder...KILDER.

Kilder er for pingler. Synsing er det som er kult.

Skrevet

Noen foreldre har ikke sex, det er helt sant.

Skilte foreldre, har for eksempel ikke sex. Vel, med andre kanskje, men ikke med hverandre.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...