Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glad jeg ikke har noe jeg virkelig skal i dag. Tror jeg ikke jeg hadde maktet. :p

Skal på skolen en tur for å plukke opp noen vaskepoletter så jeg kan få vasket sengetøy og klær, og så en tur på Dressmann og Wagner for å se etter en billig dress. Trenger egentlig bare en ny dressjakke, men hadde vært gjevt med en ny bukse når jeg først er i gang også.

Og så "må" jeg ha et par bøker. :p

Skrevet

Kjenner til den smurf, men bare det at du har ligget med øyene lukket i noen timer hjelper veldig mye likevel.

At du ikke har sittet og sippet Cola og spilt data. Hjernen din har fått slappet av likevel når du lå i senga.

Skrevet

Joda, jeg vet jo det, men jeg føler meg likevel ikke så alt for mye bedre enn hva jeg gjør når jeg døgner. :p

Orker liksom ikke å fucke helt opp å legge meg nå og satse på å bare sove til 12 her.

Uff, jeg skulle ønske jeg hadde mer penger. Ser ut til at jeg må kutte ut bøkene og heller kjøpe mat. Trenger mer pølser, et nytt brød. Hadde gjort seg med noen lomper også, men vi får se.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Det gjør vondt når jeg tenker. :(

Så ikke tenk?

Skrevet

Damn våknet opp til en perfekt morgen, så ble alt ødelagt når noen unger kastet stein mot meg da jeg syklet til skolen, tre sting rett i panna :p

Skrevet

Tentamen idag her, provianter er kjøpt inn!

1 x Urge Intense Red Sting

1 x Urge

1 x Melkesjokolade ala Kvikklunsj

1 x Gul GodMorgen Yoghurt

1 x Bakers kanelboller

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...