Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Settinga var at om en unge havna i vannet så ville ikke en kvinne tenke over hva som var riktig eller ikke og bare hoppe ut i vannet, mens en mann som i denne situasjonen hadde på seg dress og nettopp vært hos frisøren, ville tenke mer igjennom hva som var riktig. Var bare måten han la det fram på som var moro^^

Skrevet
Jeg går jo på skole for å slippe å jobbe på Posten resten av livet mitt da. Men når jeg tenker meg om har Posten bedre vakter enn det. Enten halv åtte til fire eller elleve til halv seks.

Noen må jo få frem posten og, slik jeg får sendt PCene jeg reparerer ut av oslo!

Inntil folk lærer seg å oppføre seg ordentlig mot kundebehandlere, kan du bare glemme at jeg skal fortsette der i all min tid.

Skrevet

Settinga var at om en unge havna i vannet så ville ikke en kvinne tenke over hva som var riktig eller ikke og bare hoppe ut i vannet, mens en mann som i denne situasjonen hadde på seg dress og nettopp vært hos frisøren, ville tenke mer igjennom hva som var riktig. Var bare måten han la det fram på som var moro^^

Hva i all verden? Tøv og vås.

Skrevet

hva faen skjer med at dell ikke skjønner at norge og sverige er to forskjellige land ? hver eneste representant jeg har snakket/chattet med i år er svenske >:

Skrevet (endret)

Fytti helvete, 421 kr for en pakke Zyrtec!

Huh? Så mye har jeg da aldri betalt. Men du får kanskje ikke på blå resept?

Endret av Llandari
Skrevet

Fytti helvete, 421 kr for en pakke Zyrtec!

Huh? Så mye har jeg da aldri betalt. Men du får kanskje ikke på blå resept?

No, I don't. Visste ikke at man kunne det engang.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...