Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et kvarter til bilen er betalt. konservativ_woot.gif

Kjenner følelsen :love:

Skal hente min egen (worklogg i signatur) etter ombygging på fredag, og fatter har gått med på å øvelseskjøre hele helga :w00t:

Skrevet (endret)

Det er digg, Jann! Jeg sendte akkurat en forespørsel angående en bil i Trondheim, spurte om han var interessert i innbytte.

Ellers så sitter jeg her og ser på Poirot da, kos.

*danse litt og riste på rumpa*

Oooh, shake that thing, bitch! *knipse*

Endret av DemonFudge
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Du vet, kaksen med tynn bart.

Skrevet

Skal hente min egen (worklogg i signatur) etter ombygging på fredag, og fatter har gått med på å øvelseskjøre hele helga :w00t:

det å ha en egen bil er helt flott det, helt til enellerannen idiot kjører i deg bakfra :hrm:

Skrevet

det å ha en egen bil er helt flott det, helt til enellerannen idiot kjører i deg bakfra :hrm:

Gleder meg til den dagen en idiot kjører i bilen min. Han skal få smake kjepp. Den typen som er hul inni og av aluminium.

Skrevet

wheelman, hvis noen noengang kjører på bilen din trur jeg jagge de har problemer, men mest sansynlig grunnet bilen dems er helt herpa mens din "tanks" har en liten bulk :tease:

Skrevet

Gleder meg til den dagen en idiot kjører i bilen min. Han skal få smake kjepp. Den typen som er hul inni og av aluminium.

Har du glemt at du sitter i rullestol? :dontgetit:

Umulig ingenting er. Det lenger tid bare ta.

Skrevet

Men ja, da blir førstegangsbilen byttet ut etter ca. tre år. Ikke helt som planlagt, men flott allikevel.

Huff så blakk jeg ble. Har knapt råd til skikkelig whisky til å feire dagen med...

I morgen blir det dekktransport i stor og bråkete gammel dieselbil. 4 normale og 4 relativt store dekk skal oppover til bilforhandleren i Grong. Litt styr, menmen...

Skrevet (endret)

are you having a yoda moment l4r5 ?

*edit* jann-ove jeg bytta ut førstegangs bilen min på under tre måneder :hrm:

Endret av alexbalibander
Skrevet

are you having a yoda moment l4r5 ?

Alkohol drukket jeg har. Mer jeg snart trenge

*edit* jeg bytta ut førstegangs bilen min på under tre måneder

Samme her. Har hatt fire biler eller noe. Snart på tide å ta lappen tror jeg.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...