L4r5 Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 FYI: Tenuta Maiano Chianti 2008 var egentlig skuffende. Litt lite smak. Skulle ønsket meg litt mer fylde. Ellers så var den relativt svak på garvestoffer så den var ikek spesielt tørr. En relativt lett sommervin IMHO.
KKake Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Meh ... Jeg var ironisk, prøvde å indikere det med en smiley. Men beklager, ironi funker dårlig over nettet, bare jeg som aldri kan lære meg det. It's all good. Goodie good.
Deadringer Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Liten crosspost: http://www.youtube.com/watch?v=ee925OTFBCA Syyyyre. Hahahahahaha
Aleks Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Jeg blir gal av nettet her -.- Samme her. Hele diskusjon.no ser helt deformert ut.
Petter Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Blir også gal av folkene jeg deler kjøkken med! FORBANNA DRITTFOLK! ser ut som en svinesti!
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Romis: Tusen tusen takk og skulle si tusen takk fra madammen også. Så vi skal se de episodene der sammen
WheelMan Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Blir også gal av folkene jeg deler kjøkken med! FORBANNA DRITTFOLK! ser ut som en svinesti! Ban de.
Romis Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Det gleder meg. Kan du sende brev til meg på forumet når du får oppdateringer? Utrolig gøy å lese om.
Petter Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Blir også gal av folkene jeg deler kjøkken med! FORBANNA DRITTFOLK! ser ut som en svinesti! Ban de. bare fordi jeg har masterkey som kan stenge kjøkkenet
Catkin Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 (endret) Nå har jeg og venninnen min krabbet fra stortinget til slottet. Det var verre enn man skulle tro. Har skrubbet vekk en del hud fra begge knærne, og blødde en del. Verker i hele kroppen. Etter det badet vi i en fontene med masse, masse skum. Oh well. ^^ Nååå skal vi...um. Vi får se. Endret 26. april 2010 av KittyCat
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 (endret) Det kan jeg Romis wheelman: For oss gutter som har litt moral så heter de guttene Horebukker Kittie: Så det var derfor dere ikke hadde hud på knærne liksom Endret 26. april 2010 av Amanita Muscaria
Petter Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 wheelman: For oss gutter som har litt moral så heter de guttene Horebukker Moral? what is this thing you talk about?
Natrich Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Nå har jeg og venninnen min krabbet fra stortinget til slottet. Det var verre enn man skulle tro. Har skrubbet vekk en del hud fra begge knærne, og blødde en del. Verker i hele kroppen. Etter det badet vi i en fontene med masse, masse skum. Oh well. ^^ Nååå skal vi...um. Vi får se. Enten så er du dum, eller så er du russ?
Datasmurf Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Nå har jeg og venninnen min krabbet fra stortinget til slottet. Det var verre enn man skulle tro. Har skrubbet vekk en del hud fra begge knærne, og blødde en del. Verker i hele kroppen. Etter det badet vi i en fontene med masse, masse skum. Oh well. ^^ Nååå skal vi...um. Vi får se. Er det ikke fantastisk å være russ?
Anbefalte innlegg