Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

FYI:

Tenuta Maiano Chianti 2008 var egentlig skuffende. Litt lite smak. Skulle ønsket meg litt mer fylde.

Ellers så var den relativt svak på garvestoffer så den var ikek spesielt tørr.

En relativt lett sommervin IMHO.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meh ... Jeg var ironisk, prøvde å indikere det med en smiley. Men beklager, ironi funker dårlig over nettet, bare jeg som aldri kan lære meg det. :p

It's all good.

Goodie good. :)

Skrevet

Blir også gal av folkene jeg deler kjøkken med! FORBANNA DRITTFOLK! ser ut som en svinesti!

Ban de.

bare fordi jeg har masterkey som kan stenge kjøkkenet :D

Skrevet (endret)

Nå har jeg og venninnen min krabbet fra stortinget til slottet. Det var verre enn man skulle tro. Har skrubbet vekk en del hud fra begge knærne, og blødde en del. Verker i hele kroppen. Etter det badet vi i en fontene med masse, masse skum. Oh well. ^^

Nååå skal vi...um. Vi får se.

Endret av KittyCat
Skrevet

Nå har jeg og venninnen min krabbet fra stortinget til slottet. Det var verre enn man skulle tro. Har skrubbet vekk en del hud fra begge knærne, og blødde en del. Verker i hele kroppen. Etter det badet vi i en fontene med masse, masse skum. Oh well. ^^

Enten så er du dum, eller så er du russ? :)

Skrevet

Er det ikke fantastisk å være russ? :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...