Romis Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Drømmer og søvnparalyse er så drøyt fascinerende! Ser på en video som er utrolig bra informasjon og hjelp nå. Han har mange flere videor med masse tips og triks: Forresten, jeg fikk søvnparalyse natt til i dag, det er så utrolig heftig, jeg elsker det. Tok meg selfølgelig en liten tur innom Lucid Dreaming verden når jeg først var i gang og, selfølgelig.
Petter Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Det aller viktigste er å være ren til enhver tid. Forstår ikke at folk kan gå flere dager uten å dusje eller vaske seg. Du er en sånn ja. Hva gjør du om du er på en hyttetur eller teltur i en ukes tid?
Lemon Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Ingenting skal forandre verdenen min! Jai guru deeeeva ohm. Ja.. Drømte du heftig? Fy faen for en bra dag dette har vært. Enig.
Romis Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 <br><br>Slenger meg på den. Eller alle gutter generelt da. Kommer ikke unna snakk om "mus som lukter reke". Har hatt og har kun en sexpartner, men aldri vært borti noe vond lukt.<br>Alvorlig, det ødelegger jenter sin seksuelle selvtillit å høre sånt. Hadde jeg ikke vært bifil hadde jeg sikkert vasket underlivet mitt fjorten ganger dagen i frykt for at jeg lukter vondt.<br> Nei, jeg ser den. Oralsex f. eks virker jo ikke akkurat innbydene om man før høre at underlivet konstant lukter reke. Og uten oralsex og andre former for sex blir jo sexlivet litt kjedelig i lengden om man bare skal humpe på hverandre. Så begge parter taper jo på at gutten skal klage på "reke". Angående vasking så er jo det best å vaske seg etterpå. Rimelig meningsløst om dama vasker seg før hun blir pumpet full av sæd. Og Romis, ikke vær så kresen. Med mindre jenta har skumle sykdommer og infeksjoner gjør det jo ingenting om hun ikke har dusjet siden dagen før. Med mindre hun har trent elns, men da dusjer så og si alle uansett. Jeg er ikke kresen, men jeg foretrekker at jenta skal være rein.
Demonfudge Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Greit med god hygiene, gitt. Nå har jeg akkurat snakket med ei dame angående kafévirksomhet. Kan bli en spennende tid framover.
KKake Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 (endret) Det aller viktigste er å være ren til enhver tid. Forstår ikke at folk kan gå flere dager uten å dusje eller vaske seg. Nei, er jo nasty om man dusjer tre ganger i måneden, men å dusje to ganger daglig hele uken kan fort bli for mye av det gode. Skal innrømme at jeg kanskje tar to dusjer daglig et par ganger i uken, men det er fordi jeg trener på treningsstudio, og dusjer der. Også tar jeg kanskje en økt til etter at jeg har kommet hjem, og dusjer etter det også. Men prøver å begrense dusjingen til 6-7 ganger i uken. Man bare planlegge treningen slik at ikke trenger å dusje to ganger daglig. Men ja, som sagt, alt med måte. Helst dusje mer enn en gang i uka, men mindre enn to ganger dalig også. Romis: Joda, men hun er jo ren selv om hun ikke dusjet to timer før sex også, med mindre hun har trenet samme dag. Endret 26. april 2010 av KongKake
Lemon Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 (endret) DF: Jasså, jasså? Endret 26. april 2010 av Lemon
Pubé Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Blir vel kanskje ny sigg på meg nå Would be honored. Done
Deadringer Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Og uten oralsex og andre former for sex blir jo sexlivet litt kjedelig i lengden om man bare skal humpe på hverandre. Det finnes mange forskjellige varianter av "humping". Om litt variasjon av disse ikke er nok til å gjøre sexen interessant, trur jeg du eller partneren din gjør noe feil. Oralsex er ett pluss, men ikke en nødvendighet.
L4r5 Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Hadde jeg ikke vært bifil hadde jeg sikkert vasket underlivet mitt fjorten ganger dagen i frykt for at jeg lukter vondt. Jeg la meg til vane for å vaske snoppen hver gang jeg har vært på do, jeg. Drømmer og søvnparalyse er så drøyt fascinerende! Indeed. Opplevde søvnparalyse her for et par uker siden. ----------- Noen som har smakt Tenuta Maiano Chianti 2008?
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 (endret) Romis: Madammen sliten med det og ikke klare og våkne, hun klarer ikke og bevege kroppen sin. Så jeg må sette henne opp og riste i henne. Rope hjelper ikke, må være kontakt. Og du hører faktisk at hun roper om hjelp, med piping og sånn vond klynking. Tok meg lang tid og lære meg signalene. Utrolig interessant å høre om, sliter hun med dette? Er det noe hu opplever ofte? Jeg visste ikke at man kunne faktisk gi fra seg lyder fra ganen ( uten å åpne munnen ) når man er i REM status. Hvordan opplever hun dette når hun sover vedsiden av deg? Opplever hun at du har noe med hallisunasjonene å gjøre? Vet ikke hvordan lydene kommer ,det er som en vond piping. Hver eneste gang hun har dette så er det ekstreme mareritt. Er ganske ofte ja, men akkuratt ikke ofte nok til og bli vant med det så jeg blir like "skremt" hver gang siden jeg sover og hun har sikkert drevet på i 10-15min med og prøve å få meg til å forstå at hun trenger hjelp. Så slik jeg har forstått det så "vet" hun at jeg kan hjelpe hvis hun klarer og gi signal. Vansklig og forkalre dette Skal få satt meg mer inn i dette, men hun har hatt det siden hun var 11-12år. Jeg skal skrive ned nøyaktig hvordan det er neste gang Romis så jeg kan forklare litt mer grundig, for jeg må hjelpe til rett fra bråvåkning og så prøver jeg og få henne til og sovne igjen fortest mulig...rett og slett for t hun har opplevd ganske sterke traumatiske episoder som jeg ikke unner henne og måtte begynne og prate om etter hun har de episodene der. Har noe lignende selv, der jeg er halvvåken tilstand begynner og grine og riste...som jeg regner kommer av det jeg har opplevd. Hun har også vekt meg siden jeg har ligget og grått i søvne i lengre periode uten og våkne. Dette er ikke noe kult og fortelle, men gjør det for og gi deg et bilde. Dette ble litt langt og sikkert utrolig rotete...men si ifra hvis det ble for rotete så skal jeg forklare bedre:) Endret 26. april 2010 av Amanita Muscaria
Shikaru Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 da har man animert en 6 sekunders sekvens på et par timer. kan ikke si jeg er helt fornøyd, men får jobbe mer medn i morra. skjer her?
L4r5 Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 skjer her? Skal straks teste en ny rødvin og se på desperate housewives.
Mikkel™ Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Ta en kniv og lek med ditt underliv! Var jeg for sen?
Shikaru Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Ok lars. kos det da Underliv har alle. Les på pakka, sjur.
Mikkel™ Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Daaa har jeg pakka ned 1/3 av hele leiligheten og skaffa meg alt for mye flyttehjelp til Lørdag
Anbefalte innlegg