Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Bare ikke la det enda med spontantur til Stockholm.

Det var det som skjedde sist jeg spiste sushi i Oslo.

Men det var jo awesome, right? <3

Jo, det var awsome.

Og så spontant at det halve kunne ha vært nok.

Da har nok jeg dratt til Ål.

Hva pokker skal du oppi her å gjøre?

Vi som bor her prøver jo å komme oss vekk herfra :p

Jeg skal besøke TinaM, er ihvertfall det som er planen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jo, det var awsome.

Og så spontant at det halve kunne ha vært nok.

Spontant og awesome er ikke feil. :wee:

<3

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg skal besøke TinaM, er ihvertfall det som er planen.

Aha! Det blir sikkert kos.

Pass deg for

da :p

Hahaha, skal passe meg for han :p

Skrevet

Hvor sikker er angrepillen egentlig? Hvor lenge etter banging er risiko selv om man tar den? Spørr ikke mine eller Petter sine veier^^

Innenfor 72 timer skal det være trygt å ta angrepillen. Helt sikker er den aldri, som med all prevensjon. :p
Skrevet

Hvor sikker er angrepillen egentlig? Hvor lenge etter banging er risiko selv om man tar den? Spørr ikke mine eller Petter sine veier^^

Innenfor 72 timer skal det være trygt å ta angrepillen. Helt sikker er den aldri, som med all prevensjon. :p

Angrepillen er vel egentlig ikke prevensjon da, men.

Skrevet

Å huff da.

Skrevet

<3

:love: :love: :love: :love: :love: :love:

Det er vel tryggest i løpet av de tolv første timene, også øker vel sjansen for graviditet etterhvert som timene går. Eller noe?

Skrevet

Det er vel tryggest i løpet av de tolv første timene, også øker vel sjansen for graviditet etterhvert som timene går. Eller noe?

Mener å ha hørt noe likt :)

Petter: Oija, tenkte ikke så langt jeg :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...