Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Bare ikke la det enda med spontantur til Stockholm. Det var det som skjedde sist jeg spiste sushi i Oslo. Men det var jo awesome, right? <3 Jo, det var awsome. Og så spontant at det halve kunne ha vært nok. Da har nok jeg dratt til Ål. Hva pokker skal du oppi her å gjøre? Vi som bor her prøver jo å komme oss vekk herfra Jeg skal besøke TinaM, er ihvertfall det som er planen.
Eplefe Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 I'm on a boat - aaand - it's going fast - aaand.
Niqābninja Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Jo, det var awsome. Og så spontant at det halve kunne ha vært nok. Spontant og awesome er ikke feil.
Natrich Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 (endret) Er Stockholm bra? Skal dit til sommeren Edit: Utdyp gjerne Endret 26. april 2010 av Natrich
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Jo, det var awsome. Og så spontant at det halve kunne ha vært nok. Spontant og awesome er ikke feil. <3
Aleks Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Hvor sikker er angrepillen egentlig? Hvor lenge etter banging er risiko selv om man tar den? Spørr ikke mine eller Petter sine veier^^
Llandari Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Jeg skal besøke TinaM, er ihvertfall det som er planen. Aha! Det blir sikkert kos. Pass deg for da
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Jeg skal besøke TinaM, er ihvertfall det som er planen. Aha! Det blir sikkert kos. Pass deg for da Hahaha, skal passe meg for han
Eplefe Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Hvor sikker er angrepillen egentlig? Hvor lenge etter banging er risiko selv om man tar den? Spørr ikke mine eller Petter sine veier^^ Innenfor 72 timer skal det være trygt å ta angrepillen. Helt sikker er den aldri, som med all prevensjon.
Petter Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Hvor sikker er angrepillen egentlig? Hvor lenge etter banging er risiko selv om man tar den? Spørr ikke mine eller Petter sine veier^^ Innenfor 72 timer skal det være trygt å ta angrepillen. Helt sikker er den aldri, som med all prevensjon. Angrepillen er vel egentlig ikke prevensjon da, men.
Aleks Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Hvor sikker er angrepillen egentlig? Hvor lenge etter banging er risiko selv om man tar den? Spørr ikke mine eller Petter sine veier^^ Innenfor 72 timer skal det være trygt å ta angrepillen. Helt sikker er den aldri, som med all prevensjon. Å huff da.
Niqābninja Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 <3 :love: :love: :love: Hvor sikker er angrepillen egentlig? Hvor lenge etter banging er risiko selv om man tar den? Spørr ikke mine eller Petter sine veier^^ Innenfor 72 timer skal det være trygt å ta angrepillen. Helt sikker er den aldri, som med all prevensjon. Det er vel tryggest i løpet av de tolv første timene, også øker vel sjansen for graviditet etterhvert som timene går. Eller noe?
Aleks Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Hva er problemet Aleks? Ikke noe som skal nevnes på nettet tror jeg, sjangsene er små, men det kan hende han kommer innom her^^
Natrich Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Det er vel tryggest i løpet av de tolv første timene, også øker vel sjansen for graviditet etterhvert som timene går. Eller noe? Mener å ha hørt noe likt Petter: Oija, tenkte ikke så langt jeg
Anbefalte innlegg