Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne & denne samtidig.

Går aldri lei. :D

Digg.

Fremdeles gøy å se Petter med krampe i tunga :tease:

Ser den. :hmm: Filmer du neste gang?

Herregud, stikk til legen og få deg noe antibiotika. Jeg får jo vondt av å høre om det.

Agreed. Synes indianernavnet hennes var mye bedre.

Det hadde unektelig en viss schwung over seg, men nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker det når de er så nærhetssøkende.

Jaaa. Han skal helst ligge inntil heeele tida. Når vi står og lager mat skal han helst ligge mellom beina våre og sånn, og flytter vi på oss følger han etter. Selv om det bare er for et minutt eller noe. :p

Skrevet

Jaaa. Han skal helst ligge inntil heeele tida. Når vi står og lager mat skal han helst ligge mellom beina våre og sånn, og flytter vi på oss følger han etter. Selv om det bare er for et minutt eller noe. :p

post-169819-1272112398,3652_thumb.jpg

Gjest Slettet+5132
Skrevet (endret)

*være nærhetssøkende*

Endret av Slettet+5132
Skrevet

Denne & denne samtidig.

Går aldri lei. :D

Fantastisk. :love:

Apropos hunder som ble diskutert baki her; gikk akkurat tur med min. Vi gikk en tur vi pleier å gå hver dag, en kort en bak huset, gjennom en liten skog, tar ca 10 min. Fin og kort tur. Men i dag, ved en huske som man kommer til ganske tidlig, stoppa bikkja mi opp og begynte å knurre heftig. Hun måtte stå der litt og titt og snuse før vi kunne gå forbi. Merkelige greier.

Skrevet

Apropos hunder som ble diskutert baki her; gikk akkurat tur med min. Vi gikk en tur vi pleier å gå hver dag, en kort en bak huset, gjennom en liten skog, tar ca 10 min. Fin og kort tur. Men i dag, ved en huske som man kommer til ganske tidlig, stoppa bikkja mi opp og begynte å knurre heftig. Hun måtte stå der litt og titt og snuse før vi kunne gå forbi. Merkelige greier.

Det spøker der. Hunder er mer sensitive vet du.
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Opplevde det samme med hunden min en gang :hmm:

Skrevet (endret)

Spøkelse. Garantert.

Shit, det tenkte jeg ikke på en gang. Jeg kikket over skulderen etter ormer, jeg… Endret av CypheroN
Skrevet

Spøkelse. Garantert.

Shit, det tenkte jeg ikke på en gang. Jeg kikket over skulderen etter ormer, jeg…

Jeg tenker alltid på det når jeg er ute og går med hunden i mørket, jeg. Haaaater når hun stopper opp og markerer ut i det jeg tror er løse lufta.

Slimda: Jeg er ingen fæn av å medisineres mot alt, men sist jeg var så dårlig gikk jeg nesten tre uker før jeg til slutt dro til legen. Han kalte meg nesten rett ut en idiot som hadde gått og vært så dårlig så lenge.

Skrevet

Det kommer ann på sykdommen det er snakk om. Jeg har bare brukt medisin når det har vært fare for mitt liv (svimt av med feber, og slikt) Ellers lar jeg kroppen fikse resten.

Men for å skifte topic litt:

1272037842572_107.jpg

Yellowstone har er en vakker park. Her sitter en bjørn og funderer over livet, mens gresset er grønt

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...