Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yeah, var gullheldig :p

8 og knekt mener jeg det var jeg vant over Frode.

Neieh, jeg tror du må ha egne medbragte bilder så du ikke får dårlig mojo overført :p

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jeg vil ha smågodt! Nåååååå! :(

Jeg fikk en pose smågodt på deit idag. :D

Skrevet
"Shut up woman, get on my horse"
Gawwwd...jeg trodde jeg var kvitt den sangen,takk, da blir jeg nynnende på den til jeg legger meg :(

Vurderte å gå til Esso og kjøpe meg smågodt men tror heller jeg skal ta kvelden..etter å ha vært våken i +24 timer så begynner jeg å gå rimelig på reservene. Smågodt som belønning i morgen tror jeg og pannekaker...mmmmmm...

Skrevet

wazzupp, har nettop sett tomme tønner. artigere film skal du faen leite lenge etter haha :!:

ar, imorgen er det 5 timer i kirken ffs. Kristen konfirmasjon FTL, angrer så syykt på at jeg ikke tok borgerlig. Sitte der å høre på alt det møkket de forteller.. bah.

Skrevet

Yeah.

Uansett ... Beste fylla ... EVER! :D

Kvalitetsmennesker opp og i mente, masse alkohol og god mat, flotte damer, trodde jeg hadde mista nøkla mine, men fant de med russekorta! :D

Skrevet

Borgerlig konfirmasjon var win.

Mhm, alle religionsfagsa var sånn "åh det er ikke ekte konfirmasjon". Så spurte jeg om de kunne si to av de ti bud, det kunne de ikke.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

God morgen?

nei

Fyllesyk?

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Trist at Ludvigsen skulle d@d paa en saann maate , han som brakte saa mye glede og positivitet.....ikke helt fair imo.

Tipper Opsahl og Kirkvaag sto klare til aa ta han imot , blir det ikke morro i himmeln naa saa vet ikke jeg , he he.

Skrevet

Da er matpakka klar, termosen med nykokt kaffe klar, kamera er pakka ned, og jegerboka ligger parat. Off to the skyttebane!

nå trudde jeg du skulle i skauen og skyte, så skal du på BANE :no:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...