Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lol. Jeg har gått på meg vondt under venstre fotblad.

Hvordan "tøyer" jeg det?

Massér.

Burde funke fett.

Fotmassasje er det eneste jeg kan godt nok til å gi det til andre. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er for kilen til å klare å nyte det, jeg.

Glad jeg ikke er særlig kilen under bena.

I motsetning til Oda2, som spenner deg i ansiktet eller andre steder bare du tenker tanken.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

:evil: Da vet jeg hva jeg skal gjøre om jeg møter deg en gang (til).

Skrevet

Mine er deilige ;)

Føtter kan ikke iha egenskapen "deilig". Det finner bare mer eller mindre ekle føtter. Jenteføtter i størrelsen i 36-38 er det minst ekle. Manneføtter i størrelse >46 er det ekleste. Så sorry Petterboi, men føttene dine er ikke deilige :fun:

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Føtter kan ikke iha egenskapen "deilig". Det finner bare mer eller mindre ekle føtter. Jenteføtter i størrelsen i 36-38 er det minst ekle. Manneføtter i størrelse >46 er det ekleste. Så sorry Petterboi, men føttene dine er ikke deilige :fun:

Sier du at føttene mine er ekle? :cry: Men hva med str 50 da?

Skrevet

Jeg blir rimelig sløv av morfinhostesaften min. Har hatt DNFK åpent en evighet og synes det var rart at det var så lite aktivitet. Så trykket jeg på f5, og byttet fane og leste litt, gikk tilbake og bare "hallo, ingen aktivitet enda?!" og så ... fant jeg ut at det går an å bytte side nederst her. Yep. Nå skal jeg ha pommes frites og ost, fordi det fikk jeg lyst på.

Skrevet

:evil: Da vet jeg hva jeg skal gjøre om jeg møter deg en gang (til).

Prøv deg, Lena. Jeg dreeeper deg.

Mine er deilige ;)

Da er jeg innafor den minst ekle kategorien, pheew.

Jeg syns føtter er helt... greie, jeg.

Skrevet

Sier du at føttene mine er ekle? :cry: Men hva med str 50 da?

Jupp, sier vel inndirekte det. Men om de er små og.. jentete.. så er de antagelig mindre ekle.

Smurf: Nope, alle er ekle. Noe av det værste er fotscena i Kill Bill. "Wiggle your big toe" *Yuck*

Skrevet

Mine er deilige ;)

Pff, jeg har str 35 og de er perfekte ;)

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Egentlig var det ment til Oda, jeg burde kanskje skrevet det.

Skrevet

Mine er deilige ;)

Pff, jeg har str 35 og de er perfekte ;)

Ikke så deilige å få i ryggen når man prøver å sove antar jeg :hrm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...