Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Skrevet (endret)

Leftfield:

Samme her. Venta egentlig et eller annet "åh så barnslig" til svar eller noe, så lot være. :p Men den jævelen skal ALLTID prøve seg!

Endret av Slettet+5132
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Weird Al har så sinnsykt gode tekster:

I'd rather have my blood sucked out by leeches (leeches)

Shove an icepick under a toenail or two

I'd rather clean all the bathrooms in Grand Central Station with my tongue

Than spend one more minute with you

Yes, I'd rather jump naked on a huge pile of thumbtacks

Or stick my nostrils together with crazy glue

I'd rather dive into a swimming pool filled with double-edged razor blades

Than spend one more minute with you

Endret av Slimda
Skrevet

Leftfield:

Samme her. Venta egentlig et eller annet "åh så barnslig" til svar eller noe, så lot være. :p Men den jævelen skal ALLTID prøve seg!

Du kommenterte det først. Men siden du ikke posta det så måtte jo jeg. :p

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Leftfield:

Du kommenterte det først. Men siden du ikke posta det så måtte jo jeg. :p

Skylder du på meg? Hæ? Er det min feil også nå kanskje? Alltid skal du presse meg ned i dritten sånn! :no:

Skrevet

Skylder du på meg? Hæ? Er det min feil også nå kanskje? Alltid skal du presse meg ned i dritten sånn! :no:

Du vet jeg elsker å ydmyke deg.
Gjest Slettet+5132
Skrevet (endret)

Du vet jeg elsker å ydmyke deg.

Ja, takk det har jeg merka! :( /cut

Endret av Slettet+5132
Skrevet

Phew. Akkurat ferdig med den verste eksamenen i mitt liv. Tror jeg skrev rundt tjue sider. Fy faen. Mange som ikke dukka opp, og mange som gikk etter en time, så jeg fikk inntrykk av at det var mange som slet med denne eksamenen. Så lenge jeg består, så er jeg fornøyd.

Skrevet

b-real: Umulig for meg å bestå med glans, men har vel gode muligheter for å bestå. Grunnen til at jeg ikke kommer til å bestå med "glans" er rett og slett at jeg det var to spørsmål jeg ikke kunne svare på da jeg ikke hadde lest bøkene ordentlig. D.v.s. jeg hadde lest den ene, men glemt alt, og den andre hadde jeg ikke lest i det hele tatt. :p Syntes det var nok slit å lese hovedboken som var på femhundre sider.

Danmark i morgen, ja, og fly derfra til Helsinki for å treffe kompiser. Blir bare der noen dager, men det blir deilig. :) Har du lagt noen planer for påsken, eller blir det bare jobbing? Håper du finner tid til å slappe av innimellom!

Skrevet

Dell kundeservice er bare helt utrolig altså.

De har trekt meg 300kr for feilsøking??? når jeg skulle bestille nytt strøm adapter. Er det så mye å feilsøke egentlig?

jeg er rystet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...