Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 (endret) Leftfield: Samme her. Venta egentlig et eller annet "åh så barnslig" til svar eller noe, så lot være. Men den jævelen skal ALLTID prøve seg! Endret 25. mars 2010 av Slettet+5132
Slimda Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 (endret) Weird Al har så sinnsykt gode tekster: I'd rather have my blood sucked out by leeches (leeches)Shove an icepick under a toenail or two I'd rather clean all the bathrooms in Grand Central Station with my tongue Than spend one more minute with you Yes, I'd rather jump naked on a huge pile of thumbtacks Or stick my nostrils together with crazy glue I'd rather dive into a swimming pool filled with double-edged razor blades Than spend one more minute with you Endret 25. mars 2010 av Slimda
MrLeftfield Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Leftfield: Samme her. Venta egentlig et eller annet "åh så barnslig" til svar eller noe, så lot være. Men den jævelen skal ALLTID prøve seg!
L4r5 Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Leftfield: Samme her. Venta egentlig et eller annet "åh så barnslig" til svar eller noe, så lot være. Men den jævelen skal ALLTID prøve seg! Du kommenterte det først. Men siden du ikke posta det så måtte jo jeg.
Romis Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 what? Det bilde du posta? Du skal bruke det som bakgrunnsbilde?
Datasmurf Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 mMmm ... Tror jeg skal slenge meg på sofaen og sette på TAV! for full spiker.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Leftfield: Samme her. Venta egentlig et eller annet "åh så barnslig" til svar eller noe, så lot være. Men den jævelen skal ALLTID prøve seg! Du kommenterte det først. Men siden du ikke posta det så måtte jo jeg. Skylder du på meg? Hæ? Er det min feil også nå kanskje? Alltid skal du presse meg ned i dritten sånn!
L4r5 Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Skylder du på meg? Hæ? Er det min feil også nå kanskje? Alltid skal du presse meg ned i dritten sånn! Du vet jeg elsker å ydmyke deg.
Br0dskive Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Du skal bruke det som bakgrunnsbilde? Ja jeg syns de prikkene var ektremt beroligende å se på
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 (endret) Du vet jeg elsker å ydmyke deg. Ja, takk det har jeg merka! /cut Endret 25. mars 2010 av Slettet+5132
Slimda Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Du skal bruke det som bakgrunnsbilde? Ja jeg syns de prikkene var ektremt beroligende å se på Lag dine egne da: http://www.cesmes.fi/pallo.swf
Sidious Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Phew. Akkurat ferdig med den verste eksamenen i mitt liv. Tror jeg skrev rundt tjue sider. Fy faen. Mange som ikke dukka opp, og mange som gikk etter en time, så jeg fikk inntrykk av at det var mange som slet med denne eksamenen. Så lenge jeg består, så er jeg fornøyd.
b-real Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Flink du er og du skal nok se at du består med glans Så nå er infernoet over og da er det Danmarkstur som står på planen eller?
Romis Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Du skal bruke det som bakgrunnsbilde? Ja jeg syns de prikkene var ektremt beroligende å se på Ja .. Det er vel greit.
Sidious Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 b-real: Umulig for meg å bestå med glans, men har vel gode muligheter for å bestå. Grunnen til at jeg ikke kommer til å bestå med "glans" er rett og slett at jeg det var to spørsmål jeg ikke kunne svare på da jeg ikke hadde lest bøkene ordentlig. D.v.s. jeg hadde lest den ene, men glemt alt, og den andre hadde jeg ikke lest i det hele tatt. Syntes det var nok slit å lese hovedboken som var på femhundre sider. Danmark i morgen, ja, og fly derfra til Helsinki for å treffe kompiser. Blir bare der noen dager, men det blir deilig. Har du lagt noen planer for påsken, eller blir det bare jobbing? Håper du finner tid til å slappe av innimellom!
Datasmurf Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Lurer på om jeg har noen skiver med Bel Canto hjemme
TheKims Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Dell kundeservice er bare helt utrolig altså. De har trekt meg 300kr for feilsøking??? når jeg skulle bestille nytt strøm adapter. Er det så mye å feilsøke egentlig? jeg er rystet.
Anbefalte innlegg