Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

QC er jo genialt da. Lest 1400 striper på rappen eller noe da jeg oppdaget serien.

Jeg tror ikke jeg har kompetansen som kreves for å lage en slik AnthroPC, men si fra om du får det til. For jeg vil også ha en.

Will do.

Pint er litt for crazy for min del, men jeg kan gå for en blanding av Pint og den til Hanners, dog, den til Marygold tror jeg kan klare meg uten. Den er litt for creepy, vel utseendemessig ville det bli veldig creepy om jeg skulle ha. :p

Skrevet

Har fulgt med på QC i over 1 år nå, så at det er en god serie støttes. :p

Det er den første internettsiden jeg sjekker om morgenen. :p
Gjest Slettet+5132
Skrevet (endret)

Det beste med å døgne og å ha fri, er at jeg får så mye gjort! :D

I morges vaska jeg ovnen og fikk åpna alle de tette / halv-tette avløpene våre, og jeg regner med å vaske badet og kjøkkenet (det inkluderer oppvasken), støvsuge og vaske stua, hemsen og rommet mitt.

Flott, når kommer du hjem til meg(/oss) og vasker/støvsuger? :innocent:

Ugh.. Ferie snart. Jeg vil ikke ha ferie.

Tror du må være syk. *hente termometer*

Vil du bli med meg hjem og teste tvangstrøya mi?

Yes.

Endret av Slettet+5132
Skrevet

Har fulgt med på QC i over 1 år nå, så at det er en god serie støttes. :p

Det er den første internettsiden jeg sjekker om morgenen. :p

Dette er min første nettside om morningen. Nettside som viser når en tegneserie på nettet er oppdatert. :D

Skrevet

Nightwish på fullgass :love:

Ny runde med papirer til NAV, de blir visst aldri fornøyd.

Gleder meg til å komme meg i arbeid så jeg ikke trenger å ha noe mer med de å gjøre.

Skrevet

Nightwish på fullgass :love:

Ny runde med papirer til NAV, de blir visst aldri fornøyd.

Gleder meg til å komme meg i arbeid så jeg ikke trenger å ha noe mer med de å gjøre.

You has got jobz nao :3?

Skrevet

Nope, ingen jobb foreløpig.

Mistet attføringen i tillegg 18 februar, så jeg lever på luft og kjærlighet for tiden.

Prøver å søke alt mulig fra NAV, noe må man da ha krav på å få.

Skrevet

Det beste med å døgne og å ha fri, er at jeg får så mye gjort! :D

I morges vaska jeg ovnen og fikk åpna alle de tette / halv-tette avløpene våre, og jeg regner med å vaske badet og kjøkkenet (det inkluderer oppvasken), støvsuge og vaske stua, hemsen og rommet mitt.

Flott, når kommer du hjem til meg(/oss) og vasker/støvsuger? :innocent:

Det kommer an på hva jeg får for det. ;)

Sånn bortsett fra å få møte deg da. Har jo møtt Lars alt og drukket med ham. :p

Skrevet

Sjekka nett sjølvmeldinga på nettet, og førebels utrekna i min favør var 17k!!! Skal sjølvsagt vera litt forsiktig med å gle meg for mykje, men tanken på at eg har eit x-antal reisefrådrag og barnehageutgiftfrådrag å notere, gjer meg lettare positiv.

At eg ikkje får studielånutbetalingar i sommar vart plutseleg ikkje så tragisk likevel...

Skrevet

Lucky ... Det er tragisk for meg. Jeg må enten leie et lager eller betale full pris for å få bo her i sommer uten at jeg skal bo her, jeg bare trenger et sted å oppbevare stæsjet mitt siden jeg ikke har plass hjemme.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...