Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ble vist Wok i dag,kylling og wokgrønnsaker med nuder. Men takk for tips!

Kjøttkaker hadde jeg for et par dager siden.

Endret av b-real
Skrevet

GYMSHIT, innledninga! Judge me! Men ikke vær for streng

Jeg som er “sofakongen” trengte inderlig å starte å trene, så bare trening i det hele tatt var ganske så aktuelt. Samme hvordan så lenge det var trening, derfor valgte jeg sykling som treninga mi i utholdenhet og gamle velkjente styrkeøvelser som styrketrening. Hvordan jeg skulle få dette til var jo ikke godt å si med tanke på at jeg faktisk er en “sofakonge”, men var ikke vanskeligere enn å gidde å tråkke på noen pedaler og gjøre litt styrke. Men grunnen til at jeg ihvertfall måtte prøve dette var rett og slett fordi jeg trengte å svette av andre grunner enn en lite luftet og varm stue, derfor passet dette jo rett og slett perfekt. Jeg hadde en svett og trang gymsal å bruke, men det var greit det for vi var jo bare to stykker der uansett. Hvorfor ikke et treningssenter? Rett og slett fordi jeg ikke hadde penger til det og Elixia skylder jeg allerede en flott slant med penger så der tørr jeg rett og slett ikke å gå inn. Min målsetning var ikke stor, bli svett med en haug med skrot som utstyr. Dette var faktisk noe jeg klarte ganske godt. Desverre var det et par uker da jeg ikke trente pga politiske årsaker eller andre møter, men jeg jobbet så hardt jeg kunne hver Torsdag og er mer eller mindre fornøyd med ukene mine. Selv om jeg gikk glipp av re-testinga. Men jeg håper du hvertfall bruker dette som et prakteksempel for de som kanskje ikke har 30 sider med tungt gymstoff.

Skrevet

Visst det er noen som har litt peiling på data her, kan ikke du/dere ta en tur på data delen under datamaskinen fungerer ikke å hjelpe meg med min Asus?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...