Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei :p Jeg fyller 18 den 7. mai. Ikke så lenge til nå, og da blir jeg pisket av 7 gutter :fun:

Jeg hadde fått for meg at du var eldre også. Satan, bildene jeg har bygget i hode av forumfolk knekker sammen som fyrstikkmenn under snøras.

Skrevet

Jeg hadde sett for meg at du forestilte meg som yngre enn det jeg var :p

Først er petter eldre enn jeg trudde, så er du yngre enn jeg trudde, så er en helt bråta av folka her inne mye feitere enn jeg trudde. Dette blir jo helt feil. Du må bli eldre, petter yngre og resten av kara må slanke seg.

Skrevet

Petter er vel bare et år eldre enn meg om jeg ikke tar skammelig feil nå, mulig det er 2. Eldre jobber jeg med å bli og jeg er ikke feit :new_woot:

Skrevet

B-vitamin sprøyter setter virkelig fart på mat lysten.

Har akkurat spist 600gram kylling vinger å magen vil ha mer :ohmy:

Får prøve å ta en calorie drink.

Skrevet

Hmm.. Ser ut til at det muligens blir politirazzia her idag så får nå se hvordan det blir med drikkinga :/

Jaså? Hvordan vet du det?
Skrevet

Hmm.. Ser ut til at det muligens blir politirazzia her idag så får nå se hvordan det blir med drikkinga :/

Jaså? Hvordan vet du det?

Har bare hørt rykter, i tillegg så hadde de funnet noe i en pipe hos en fyr som hadde kjøpt den brukt, men han var selv rein.

Politiet tar ikke pils da....

Som sagt så fyller jeg ikke 18 før 7. mai. I tillegg er det ulovlig med alkohol på skolen så..

Skrevet (endret)

Hvis du er mindreårig gjør de det, jo.

Det er fullt lovlig for mindreårige å drekka seg full. Det som er ulovlig er å selge eller sjenke alkohol til mindreårige. Så jeg tror neppe politiet er interessert med mindre dere driver åpenlyst kjøp og salg av alkohol. Eller driver på med hardere stoffer da.

Som sagt så fyller jeg ikke 18 før 7. mai. I tillegg er det ulovlig med alkohol på skolen så..

Det er ikke politiet sin jobb å håndheve ordensreglementet på skolen din.

Endret av A-Jay
Skrevet

Nei, men det betyr ikke at de ikke sier ifra heller.

In other news så har vi nettopp røyket cigarillos og bursdagsbarnet har blitt pisket med 18 slag :)

Skrevet

Ingen du kjenner til, tror han heter Wodwin eller noe på forumet med utrolig få poster. Har som venn tror jeg så du finner han vie profilen min.

Skrevet (endret)

Neste mann som skal ut er Sleuth eller noe slikt som fyller i april, han var faktisk innom forumkafeen når han og jeg var hos Petter for noen helger siden. Da jeg hadde helt retarda og usaklig fylleposting i sitrontråden. Tror faktisk ikke det har blitt fjerna enda :p

Endret av Aleksmy!
Skrevet

Ah. 3 timer senere og jeg har hodepine fra helvete. Oh well. Jeg føler meg mer våken i det minste. Kanskje jeg nå får satt i gang med oppvasken. :p

Så Eivind, hva er tankene dine om meg? At jeg bør slutte å whine så mye og ikke være en forbanna quitter som gir opp slanking, trening og røykekutt hele tida? :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...