Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyhus: I know. Visst jeg bare får bort litt av øl magen er jeg ganske fornøyd. Syns ikke jeg ser så voldsomt feit ut egentlig.

Tror jeg har tung ben bygning, når jeg lå på 85kg hadde jeg ikke mage i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyhus: Virkelig? :p Hva fikk deg til å tro det? :p

Jeg aner ikke. Bygger seg jo opp et bilde av folk i hodet.

Nyhus: I know. Visst jeg bare får bort litt av øl magen er jeg ganske fornøyd.

Ølmaga er vanskelig å bli kvitt, så du får ha lykke til med det :ph34r:

Skrevet

Faens interessante lesing. Ja ja, da vet jeg hva jeg skal så fort det blir snefritt og 10-15 grader ute! :D

Til Austrått, til Austrått, woohoo! :D

Se på borg og kanoner og what not. ^^

Skrevet

Det tok tid å få den så tar nokk litt tid å bli kvitt den å :)

Men nå har jo jeg sluttet å drikke øl så kanskje det hjelper på.

Spiser sunt å planlegger litt trening fremover, så innen året er omme skal jeg være nede på 85kg igjen.

Skrevet

Verneplikten er komplett latterlig uansett. Dette er nylig blitt diskutert i en tråd om likestilling under politikk og samfunn og der har det blitt påpekt at verneplikten nettopp strider mot likestilling ettersom det kun gjelder for menn. Og likestilling gnåler man jo så forferdelig om i dette landet... :roll:

SÅ GI MEG VERNEPLIKT DA. :)

Null søvn på Ida i natt, gitt.

Skrevet

Jeg har laget en film om en som begynner å løpe vilt rundt på skolen når brannalarmen går og løper opp mange trapper og rundt omkring. Tips til sang i bakgrunnen?

Skrevet

Ganske sikker på at de mista/mister snart en veldig stor musikkprodusent som de får musikk av. Dette kan føre til at hvertfall gratisversjonen av Spotify forsvinner :/

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...