Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sjekk reposten, fant en mye kulere live-versjon fra 2009 faktisk.

Stakkars Sinead, ja..fikk hun noen flere hits, egentlig? Hun holder jo på ennå, så henne på Graham Norton Show en gang, da fremførte hun en ny sang og Nothing Compares akustisk.

Men nå tar festen litt for hardt av, så nå slår vi opp med damene våre:

http://www.youtube.com/watch?v=I6kjo-6c-Ik

Og den må såklart følges opp med denne dype sjelesøkende sangen:

http://www.youtube.com/watch?v=nsCXZczTQXo

Endret av Bytex
Skrevet

Stakkars Sinead, ja..fikk hun noen flere hits, egentlig? Hun holder jo på ennå, så henne på Graham Norton Show en gang, da fremførte hun en ny sang og Nothing Compares akustisk.

Tror hu forsvant etter nothing compares. Men hun er jo udødeliggjort med den da-

Er det normalt at Whisky kurerer hodepine?

Hos meg pleier det å føre til hodepine.
Skrevet

Har hatt hodepine hele dagen. Etter et halvt glass Whisky er den borte new_woot.gif

Ble vekt i 7-tiden, og det ødela hele dagen. Det er tydeligvis vanskelig å skjønne at jeg faktisk står opp og tar meg av hundene når de begynner å bjeffe i 10-11-tiden uten å bli minnet på det i 7-tiden. thumbdown.gif

Skrevet

"Jeg så for meg hvordan hun ville sett ut på et sølvfat. Oppskåret, så klart. Du ville ikke finne et fat som var stort nok til hele henne. Jeg hadde sett på «slik lager en mesterkokk ribbe», og visste nøyaktig hvordan man skulle få ekstra sprø svor. «Oink oink»"

"Jeg tror hun kunne dugd som en helstekt indrefilet også. Grovhakket salvie og sort pepper ville sikkert gjøre susen. Eller hva med thaiinspirert biffsalat?"

"Magen ga fra seg en rekke med krampetrekninger. Jeg så for meg hvordan jeg kunne brekke meg til invollene mine fant veien opp gjennom halsen slik at jeg kunne dra det ut som ufordøyd spaghetti. Jeg hev etter pusten."

Jeg liker disse delene.

Får meg til å tenke på når texanerne bestiller biff: Cut the horn, whipe the ass and bring it in! :thumbup:

Skrevet (endret)

Ooh, awesome! Sett litt bakover i tråden og jeg har minner til alle sangene du og Bytex har posta. :p

Kan jeg da kalle meg semi-gammel?

edit: Sånn i forhold til barna her i alle fall ...

Endret av Datasmurf
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...