Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og samtidig har PC'n din sluttet seg til et par botnets som sender ut spam og virus til hele Norge/verden, og du får plutselig besøk av noen svarte biler som lurer på hvorfor du er med på å kræsje Pentagon sin mainframe.

que.gif

Skrevet

Slayer FTW!

Særemnet handlet dog om norsk svartmetall og ikke Slayer, så du vil kanskje ta tilbake gratulasjonen din hvis Slayer var grunnlaget :p

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor min telefon plutselig drar opp ikonet for 3G, uten at jeg har koblet meg til noe som helst nett av noe slag - foruten det ordinære mobilnettet. Det virker som at den driver og kobler seg opp uten at jeg har bedt om det ... Kanskje den driver og kontakter hemmelige servere i Nigeria? Får jeg snart en ubehagelig stor regning fra Netcom? Kan jeg klage på denne hvis så skjer? Jeg har jo aldri brukt slike tjenester, så de burde vel se noe på et kraftig endret bruksmønster?

Skrevet

Hvis du har sånn type smart-telefon så kan du se om du finner app som kan overvåke data-trafikken inn og ut på telefonen din?

Eller så kan du jo ringe Netcom 05050 og høre hva FAEN er det som egentlig skjer?

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor min telefon plutselig drar opp ikonet for 3G, uten at jeg har koblet meg til noe som helst nett av noe slag - foruten det ordinære mobilnettet. Det virker som at den driver og kobler seg opp uten at jeg har bedt om det ... Kanskje den driver og kontakter hemmelige servere i Nigeria? Får jeg snart en ubehagelig stor regning fra Netcom? Kan jeg klage på denne hvis så skjer? Jeg har jo aldri brukt slike tjenester, så de burde vel se noe på et kraftig endret bruksmønster?

om du har Sony Er... så indikerer bare telefonen at det er mulighet for 3G nett

Skrevet

Så du mener Netcom vet hva som kontakter internett på akkurat DIN telefon?

Kan jo være en eller annen applikasjon du har lastet ned som gjør kjappe vær-updates for alt vi vet.

Skrevet

Eller så kan jeg bare sende en sms til eksen min, som jobber i Netcom for å høre.

Det er nok kanskje en mer fornuftig måte hvis hun jobber med kundeservice jau men ellers så er ikke det som Mikkel sier så fryktelig dumt ;)

Skrevet

Slå av 3G? ......

Min blinker om at den sender og mottar data nå og da, men jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre, da det mest sannsynligvis er et program i bakgrunn jeg har glemt å drepe helt. Så har jeg jo også Netcom iConnect, så bryr meg ikke så mye om databruk

Skrevet

1: Tror du kan sjekke midlertidig bruk på netcom.no

2: 3G-nettet brukes også til vanlig tale og sms. Lydkvalitet er vanligvis høyere. Hvis det bare står 3G, betyr det vanligvis bare at du er i et område med 3G-dekning. Om du er tilkobla nettet for datatrafikk pleier det å være et annet merke i tillegg.

Skrevet

Jeg nevnte i går at kortboken min var en tur innom tørketrommelen, men folk mente at det gikk bra. Vel, dere tok feil.

Viste seg at alle kort med magnetstripe er ødelagt og må skiftes ut. :dontgetit:

Skrevet

Jeg nevnte i går at kortboken min var en tur innom tørketrommelen, men folk mente at det gikk bra. Vel, dere tok feil.

Viste seg at alle kort med magnetstripe er ødelagt og må skiftes ut. :dontgetit:

post-131886-1268652599,9969_thumb.png

Skrevet

om du har Sony Er... så indikerer bare telefonen at det er mulighet for 3G nett

Det har da aldri mast om det før, så er det noe som plutselig er blitt aktivert i Trondheimsområdet?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...