Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reknar med du krev bevis frå forelesarane dine Shikaru? Synes å vera litt for kule referansar dei har å visa til :ph34r:

haha de viser alltid ting de har gjort og vært med på.

Skrevet

heh takk. den er litt for mørk på slutten, men ellers er jeg ca fornøyd med den.

nesten kulere at lærern jeg har nå har jobba med character design på samurai jack, dexters laboratorium and power puff :p

Fett! Alle de seriene er faktisk bra (liker spesielt Samurai Jack)

Skrevet

Flotters!

Drar på skolen i tide for en gangs skyld, men gidder ikke møte opp til forelesninga. Sitter heller på mac-laben sammen med en kompis og spiser frokost og surfer. :p

slacker 4 lyfe !!!111

Oh yeah! :D

Jeg gruer meg til å begynne og jobbe. Jeg vil være blakkere mellom lønninger enn jeg er mellom studielånet. :p

Mer penger til meg = mer ting å bruke penger på som jeg ikke hadde trengt og kjøpt meg.

Sannsynligvis flere t-skjorter, og filmer, vinyler etc.

Men så igjen, skulle jeg klare å legge fra meg den uvanen, hadde det nok blitt klær her også. Null stress å svi tusenvis av spenn på klær for å se ut som en slask. ^^

Skrevet

Og ang. det med klesbutikker har jeg løst ved å enten handle på nett, gå inn med musikk på øra og ikke vise noen interesse til å få hjelp, eller bare være berusa, da alt fungerer mye bedre med et glass vin i kroppen eller fem. :D

Skrevet

bruker du penger på film med din inntekt?!

Yeah. Nedlasting er greit det, men liker jeg noe, vil jeg ha det i fysisk form. Det være seg en c-film til 300 spenn eller en limited edition ep i 500 eksemplarer til 500 spenn. Det jeg bruker minst på er vel spill, maks tusen spenn måneden.

Skrevet

Han skulle vel ikke trenge å forsvare det.

Det var et voksenuttrykk - jeg beklager det, lille venn. Jeg mente selvsagt som å forsvare økonomisk, som i å i det hele tatt ha råd til det.

Jeg velger å ignorere hersketeknikken din.

Jeg vil heller fortsette på diktet mitt i fred og ro.

Hvilken hersketeknikk - du er jo liten og søt, og samtidig min venn - i alle fall så påstår fjasboka det. Er ikke det sant? :cry:

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

haha de viser alltid ting de har gjort og vært med på.

*Forelesar peikar på eit stillbilete på skjermen* => "Den handa har eg teikna! Legg spesielt merke til...etc..." :tease:

Mistenker at nivået på skolen er én av grunnene til at han ikke studerer her til lands ;)

Derfor har jeg ikke noe å tvile på når det gjelder foreleserne.

Skrevet

Tviler heller ikkje på nivået, ei heller på at det er reelle situasjonar han postar frå. Har berre eit behov for noko å flira av her eg sit låst med LØM-fag... Difor let eg tankane fara avgarde litt. Om eg burde posta dei er noko heilt anna...

Skrevet (endret)

La meg murre litt, da, Nikka. Hurr durr derp derp derp.

Nå skal vi ha om "Det moderne prosjekt" i norsken. Kan aldri få nok av det, altså. Virkelig...

Endret av KittyCat
Skrevet

haha syns det var ganske sjukt i starten med alle folka jeg har møtt og hatt som lærere som har drivi med masse kjente filmer, serier og sånt. men blir vandt til det, og det er bare normale mennesker de også. dog noen er spesielt sære :p

Skrevet

haha syns det var ganske sjukt i starten med alle folka jeg har møtt og hatt som lærere som har drivi med masse kjente filmer, serier og sånt. men blir vandt til det, og det er bare normale mennesker de også. dog noen er spesielt sære :p

Litt derfor har jeg lyst til å gå på Gnomon i LA om jeg skulle føle for å jobbe mer med 3D og studere det videre.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...