Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som har prøvd å pushe testiklene inn så de ikke syntes lenger?

Lukket avdeling er den andre veien, kjære. *Peke andre enden av korridoren*

Skrevet

Gjorde det på ungdomsskolen. En kompis pleide å dytte de over kuken. Selv synes jeg det bare var skummelt og var redd for at de skulle forsvinne, så jeg gjorde det aldri igjen.

Forøvrig pleier jeg å kjøre et lite show med noen heftige bevegelser og knepper sammen beina slik at kuken gjemmer seg bakover og det ser ut som om jeg har mus. Det pleier dama og bli begistret for ...i alle fall le godt av det.

Innteresant! Jeg har hatt et par eksperimenter nå, i noen tilfeller trodde jeg faktsik den ene balla mi kunne forsvunnet. Men de kom tilbake i god behold.

Skrevet

Ikke med vilje, men det har sjedd...

Satser på at det var en one-time-only-ting ;)

Skrevet

Ikke med vilje, men det har sjedd...

Satser på at det var en one-time-only-ting ;)

Det har skjedd at de plutselig har forsvunnet? :| Da hadde nok jeg blitt veldig skuffet også. Jeg måtte force den ene inn.

Skrevet

Nei, men en klassekamerat av meg pleide å slå av og på lyset i gymgarderoben ved å hoppe opp og smække til lysbryteren med kuken.
Skrevet

Nei, men en klassekamerat av meg pleide å slå av og på lyset i gymgarderoben ved å hoppe opp og smække til lysbryteren med kuken.

HAHAHA, for bra faktisk.

Skrevet

Det har skjedd at de plutselig har forsvunnet? :| Da hadde nok jeg blitt veldig skuffet også. Jeg måtte force den ene inn.

Det var en stram drakt :D

Skrevet

Det var en stram drakt :D

Ok, da forstår jeg det kanskje. Men jeg vil aldri vite hvorfor du hadde på deg en "stram drakt" :|

Skrevet
En "klassekamerat" ja.. :--|

Ja, jeg prøvde jeg også, men jeg faila. Lysbryteren var litt for høyt oppe. Det er ikke så lett som det høres ut som.
Skrevet
En "klassekamerat" ja.. :--|

Ja, jeg prøvde jeg også, men jeg faila. Lysbryteren var litt for høyt oppe. Det er ikke så lett som det høres ut som.

For høyt oppe du liksom, du traff bare ikke du :( Ikke pga høyden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...