Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 (endret) Fredager er så utrolig deilige. Hele helgen foran seg, masse gaming, være asosial til de grader, og så videre. Life = good, yeah. Endret 12. mars 2010 av The Prophet
Catkin Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Er det noen som har prøvd å pushe testiklene inn så de ikke syntes lenger? Lukket avdeling er den andre veien, kjære. *Peke andre enden av korridoren*
DannyVice Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Gjorde det på ungdomsskolen. En kompis pleide å dytte de over kuken. Selv synes jeg det bare var skummelt og var redd for at de skulle forsvinne, så jeg gjorde det aldri igjen. Forøvrig pleier jeg å kjøre et lite show med noen heftige bevegelser og knepper sammen beina slik at kuken gjemmer seg bakover og det ser ut som om jeg har mus. Det pleier dama og bli begistret for ...i alle fall le godt av det. Innteresant! Jeg har hatt et par eksperimenter nå, i noen tilfeller trodde jeg faktsik den ene balla mi kunne forsvunnet. Men de kom tilbake i god behold.
Deadringer Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Er det noen som har prøvd å pushe testiklene inn så de ikke syntes lenger? Daniel, nei. NEI!
oldboy Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Er det noen som har prøvd å pushe testiklene inn så de ikke syntes lenger? Ikke med vilje, men det har sjedd... Satser på at det var en one-time-only-ting
DannyVice Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Er det noen som har prøvd å pushe testiklene inn så de ikke syntes lenger? Ikke med vilje, men det har sjedd... Satser på at det var en one-time-only-ting Det har skjedd at de plutselig har forsvunnet? :| Da hadde nok jeg blitt veldig skuffet også. Jeg måtte force den ene inn.
L4r5 Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Er det noen som har prøvd å pushe testiklene inn så de ikke syntes lenger? Nei, men en klassekamerat av meg pleide å slå av og på lyset i gymgarderoben ved å hoppe opp og smække til lysbryteren med kuken.
DannyVice Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Er det noen som har prøvd å pushe testiklene inn så de ikke syntes lenger? Nei, men en klassekamerat av meg pleide å slå av og på lyset i gymgarderoben ved å hoppe opp og smække til lysbryteren med kuken. HAHAHA, for bra faktisk.
Deadringer Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Nei, men en klassekamerat av meg pleide å slå av og på lyset i gymgarderoben ved å hoppe opp og smække til lysbryteren med kuken. En "klassekamerat" ja.. :--|
oldboy Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Det har skjedd at de plutselig har forsvunnet? :| Da hadde nok jeg blitt veldig skuffet også. Jeg måtte force den ene inn. Det var en stram drakt
DannyVice Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Det har skjedd at de plutselig har forsvunnet? :| Da hadde nok jeg blitt veldig skuffet også. Jeg måtte force den ene inn. Det var en stram drakt Ok, da forstår jeg det kanskje. Men jeg vil aldri vite hvorfor du hadde på deg en "stram drakt" :|
L4r5 Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 En "klassekamerat" ja.. :--| Ja, jeg prøvde jeg også, men jeg faila. Lysbryteren var litt for høyt oppe. Det er ikke så lett som det høres ut som.
Deadringer Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Ja, jeg prøvde jeg også, men jeg faila. Lysbryteren var litt for høyt oppe. Det er ikke så lett som det høres ut som. Enten er jeg synsk eller så er du forutsigbar.
DannyVice Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 En "klassekamerat" ja.. :--| Ja, jeg prøvde jeg også, men jeg faila. Lysbryteren var litt for høyt oppe. Det er ikke så lett som det høres ut som. For høyt oppe du liksom, du traff bare ikke du Ikke pga høyden.
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 (endret) Nevar mind Endret 12. mars 2010 av Chef Samebror
Anbefalte innlegg