Mikkel™ Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Jeg gleder meg til å komme hjem og ete noe... SULTEN!!!
Bytex Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Fantastisk hvor dumme folk kan bli, da.. "En Arendals-mann gikk i banken og overførte 200.000 kroner til nigerianeren. Et par serverte Bruno 35.000 kroner etter nachspielopplevelsen. Felles for alle tre var at de trodde pengene skulle doble seg takket være nigerianerens tusenlapp-gnikking." NIGERIANER ringte ingen bjeller hos NOEN? I disse Nigeria-scam tider? Neeeida.. De som ble svindlet er vel så flaue at de ikke tør å anmelde det heller.
fargoth Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Hvem "loker litt rundt" med Maya egentlig? Er vel ikke noe du kan laste ned trial-versjon til eller finne på piratebay? De samme som loker rundt med 3ds Max/Photoshop/Media Composer/AutoCAD/Sound Forge og liknende high-end applikasjoner. Jeg vil anslå at en svært stor andel av dem som senere tar utdannelse innen områder der noen av disse eller tilsvarende programmer brukes starter med nettopp å laste ned en piratversjon og eksperimentere på egenhånd på grunn av en egeninteresse innen et relevant fagområde. Stort sett alle IT-interesserte 14-åringer har jo en piratversjon av Photoshop liggende, og det var ikke uvanlig i min vennekrets da jeg selv var 14 at man også lekte seg med 3ds Max/Maya.
Catkin Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Det dukker stadig opp nakenbilder av en bekjent av meg på facebook. Skjønner ikke hva som foregår i hodet på henne. Hun har jo foreldrene sine på vennelisten også, om jeg ikke husker feil. Ordløs.
Datasmurf Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Hvem "loker litt rundt" med Maya egentlig? Er vel ikke noe du kan laste ned trial-versjon til eller finne på piratebay? Mange i klassen min startet med å bare loke rundt med det. Jeg loker rundt med det når jeg ikke gidder å game. Prøver å lage noen brukbare sverd og møbler. Som student kan du få lastet ned Maya 2010 gratis fra Autodesk. Mulig det bare er for 6 måneder, men whatever. Du kan heller ikke bruke det til noe kommersielt, men til å loke rundt med / skole, går det helt greit. Null stress å laste ned via torrents heller. Hvem "loker litt rundt" med Maya egentlig? Er vel ikke noe du kan laste ned trial-versjon til eller finne på piratebay? De samme som loker rundt med 3ds Max/Photoshop/Media Composer/AutoCAD/Sound Forge og liknende high-end applikasjoner. Jeg vil anslå at en svært stor andel av dem som senere tar utdannelse innen områder der noen av disse eller tilsvarende programmer brukes starter med nettopp å laste ned en piratversjon og eksperimentere på egenhånd på grunn av en egeninteresse innen et relevant fagområde. Stort sett alle IT-interesserte 14-åringer har jo en piratversjon av Photoshop liggende, og det var ikke uvanlig i min vennekrets da jeg selv var 14 at man også lekte seg med 3ds Max/Maya. Nettopp ... Trenger ikke være IT-interessert for å ha PS heller. Mange av fjortisene som horer rundt og blogger om uinteressante ting, har PhotoShop eller Elements liggende. Enten kjøpt eller lasta ned / fått av noen andre som har lasta ned / etc.
Slimda Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Du er 14 år gammel. Du er ikke våryr, du er fjortis. De er yre hele tiden.
MrLeftfield Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 kanskje hele familien er sånn? Maybe they're into it? hehe
Catkin Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Woo! Jeg er en sangfugl! Jeg er en grevling. Greveling grevelang.
Slimda Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 "Ja, ej e ungkar me dobbeltseng og eige sjark, å ej he møkje penge!" *koser diverse kroppsdeler av seg*
Datasmurf Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Woo! Jeg er en sangfugl! Jeg er en grevling. Greveling grevelang. Er du? Jeg trodde du var en vaskebjørn. oO
Eplefe Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Jeg leser om sminke og klær og prøver å hjelpe en venninne å fornye garderoben sin. Vi har ca. motsatt klessmak. Hun skal ha alt fargerikt og patchwork-y og med artige mønster.
Anbefalte innlegg