Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hey, har kjøpt bad company 2 offline edition på lagersalg hos piratbrygga., er hos kompis. Han har det på PS3, startet på singleplayer på samme tid, er på 3 banen. Spillet er egentlig ganske bra, men jævla irriterenden år jeg blir knifa av en fiende jeg ikke ser. Plutselig er han der, og angående grafikken. Joda, pen den. Men synes den har noe tegneserieaktig stil over seg.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

@oldboy: Det er på internett. Alt er gammelt nytt her.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Om du så hadde skrevet at Portal 2 kommer, så hadde det vært gammelt nytt. Selv om det ble kunngjort først i dag. Med andre ord, så er det tilnærmet umulig å poste noe nytt på internett.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Trolling og falske rykter er gammelt nytt :p

Skrevet

Om du så hadde skrevet at Portal 2 kommer, så hadde det vært gammelt nytt. Selv om det ble kunngjort først i dag. Med andre ord, så er det tilnærmet umulig å poste noe nytt på internett.

Jeg var faktisk den første som skrev på facebook (blant mine venner) at Michael Jackson var død. Noen sekunder senere tappa jeg f5 og da hadde det kommet et par til, ja.. Men jeg var først. :D
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

ME3 kan simpelthen ikke komme for tidlig. :(

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

Glimti: Ja, det var egentlig bare for å eksemplifisere hvor ufattelig Israelfokusert jentungen er, for Israel er langt i fra det eneste landet som har ratifisert den konvensjonen.

Og alikevel er det rart at det er Israel som får oppmerksomheten når de bedriver mer elendighet enn noe annet land...

Glimti: Ja, det var egentlig bare for å eksemplifisere hvor ufattelig Israelfokusert jentungen er, for Israel er langt i fra det eneste landet som har ratifisert den konvensjonen.

Nå skjeler du bort fra det opprinnelige emnet her, som klart og tydelig var: "Lærere er duster, for de lar ikke Glimiti gjøre som han vil i timene".

Du tror jeg er den eneste som har gjort motstand mot lærerne? :!:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...