Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lo fakiskt høyt når Morten Ramm skulle vise hvordan han og kona danset etter en hard dag på jobben. Dro den trance/rave trippen. Helt i starten av programmet.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Her går alt sin vante gang ser jeg. =)

Her har jeg akkurat kommet over sorgen og forelsket meg på ny etter at jeg avinstallerte Photoshop til fordel for Lightroom. Plutselig er jeg ikke like avhengig av layers som jeg først trodde jeg var.

Skrevet (endret)

Yes.... hoster og snørrer som bare det. RLE-innlevering jeg ikke klarer å fullføre til fristen (om litt under 15 min) fordi jeg har hatt så vondt i hodet/er sinnsykt surrete i dag + at jeg i morra skal ha samfunnsøkonomiprøve første økt (som jeg ikke har fått øvd til), og så gymøkt som jeg må lage ferdig program til og undervise (sammen med 3 andre)

FML, like srsly

edit: jeg skal visst rett fra skolen og til jobb i morra også. Im dead

Endret av multisync
Skrevet

hoster og snørrer minst like mye som deg jeg også, så vi er i samma båt. måtte den som smitta meg dø! men la meg leve da. vil gjerne bli frisk.

Skrevet

Plutselig er jeg ikke like avhengig av layers som jeg først trodde jeg var.

:cry: LAYERS!! 

Hvordan skal man klare seg uten lag?

Skrevet

Er for øyeblikket alene her i kafeen. Kommer sikkert noen snart, men jeg for min del tar kveldens siste øl og leser en god bok før jeg legger meg. Skal ha hvit lørdag og søndag så da blir det vel noen øl i morgen så da gjelder det å være opplagt. Var godt å være noen timer i boblebadet igjen også. Snakkes i morgen forumkafe. :D

Gjest Slettet+6132
Skrevet

For min del er jeg på jobb og har planer om å gjøre følgende:

Surfe på nettet, surfe på nettet, surfe på nettet, høre på musikk og så dra hjem.

Fredager pleier å være skremmende stille dager på jobb.

Men før det: Frokost.

Skrevet

Surfe på nettet, surfe på nettet, surfe på nettet, høre på musikk og så dra hjem.

2nd that. kanskje det blir trådløst på en barnehage? I guess time will tell.

men med det første tar jeg en runde HoN :p

Skrevet

Her pleier fredagen å være litt random.

Noen ganger er det nesten ingenting å gjøre, mens andre ganger er det masse stress :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...