Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var det ikke rå å poste på en tid inatt?

Hva er det du babler om?

Du registrerte deg på forumet på bursdagen min :love:

Hvor kul er ikke du som presterte å bli født på samme dag som jeg registrerte meg på forumet? :D

Skrevet

Det der har ikke noe med pizza å gjøre. De (amerikanerne) kaller det pizza, men det der likner ikke på pizza. Pizza er noe helt annet enn det dasset der.

det der er vel en pizza pai elns.

Skrevet

Den er bare ekstra høy og tykk. Finnes mange varrianter av pizza vett`u. Hvordan ser din drømmepizza ut da?

Drømmepizzaen min er i Frankrike, nærmere bestemt Saint Raphael. Har ikke bilde :(

Skrevet

Glimti: Det der er en pai, eller det er faktisk ikke en skikkelig pai heller, men det likner mer på et dårlig forsøk på pai enn et jævlig dårlig forsøk på en pizza.

Lenken krever at du forstår italiensk, noe som er et must om du skal forstå hva en skikkelig pizza er. Dritten du får servert på Pizza Hut, Peppes, Dolly og liknende er meget dårlige etterlikninger.

http://it.wikipedia.org/wiki/Pizza

Skrevet

Den er bare ekstra høy og tykk. Finnes mange varrianter av pizza vett`u. Hvordan ser din drømmepizza ut da?

Drømmepizzaen min er i Frankrike, nærmere bestemt Saint Raphael. Har ikke bilde :(

Sjekk på nettet da.

Glimti: Det der er en pai, eller det er faktisk ikke en skikkelig pai heller, men det likner mer på et dårlig forsøk på pai enn et jævlig dårlig forsøk på en pizza.

Lenken krever at du forstår italiensk, noe som er et must om du skal forstå hva en skikkelig pizza er. Dritten du får servert på Pizza Hut, Peppes, Dolly og liknende er meget dårlige etterlikninger.

Synes nå amerikansk pizza med tykk bunn ofte er vel så bra som italiensk med tynn bunn. Den tynne bunnen har dessuten lett for å bli brent.

Skrevet

det er vel litt drøyt å forvente at folk skal kunne italiensk for å kunne om italiensk pizza :p

Skrevet

I see what you did there. :D:dremel: Dem peker i dette tilfellet tilbake på holdningene, ikke på likestillingsfolka. :p

Du støtter holdningene hans? Jeg beklager, jeg ser virkelig ikke hvor du vil.

Faen da. Hva skal jeg gjøre til høsten? Dvs., hva skal jeg studere?

Jeg veit ikke. Jeg veit ingenting. Jeg har en liten eksistensiell krise. Come and join me? ;)

Skrevet

Den tynne bunnen har dessuten lett for å bli brent.

Pft, det er fordi at de som har stekt den ikke kan steke pizza.

Synes nå amerikansk pizza med tykk bunn ofte er vel så bra som italiensk med tynn bunn.

Jeg hater deg! :love:

Jeg må løpe til bussen! :(

Skrevet

nå har æg nettop kommet heim fra kulturskolen. (æg spæle gitar)

men skolen har flyttet til nytt lokale rett på siden av ein politistasjon.

jeg gjekk feil. og nå gidder eg ikkje og skriva meir

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...