Bytex Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 (endret) Jeg har vært hos tannlegen idag kl 13..men skulle visst ikke komme før imorgen kl 13. Hadde bestemt i hodet mitt at 3. mars var tirsdag, så da dro jeg tidlig fra jobb og til Drammen. Hadde dritflaks at han som hadde time 13 ikke kom, så jeg slapp inn likevel Fiksa den ekle tanna som klødde hver gang jeg fikk mat borti den. Også må jeg tilbake og rotfylle den i april Endret 2. mars 2010 av Bytex
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 (endret) @ Dermuszdel: Også kalt spamming. Endret 2. mars 2010 av Slettet-77do0b
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Snø er jo digg, da! :!: Vinteren er alt for kort, i grunn... Gjentar meg selv. Jaha?... Hatt fem meter med snø siden faens desember... Og mer skal det sikkert bli også, sier bare at om jeg må måke så mye som en centimeter til så rakner det for meg har aldri vært så lei av snø før håper bare den smelter og dør. Og dette kaller de "sør"landet lissom.... pfff
SHHHKSHHHK Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Snø er digg. Litt måking har aldri skadet noen. God trening, vettu'!
kloningen Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Om dette godværet fortsetter en uke+, er det nok lite snø igjen skal du se : D: D
Slimda Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Snømåking er bortsløst energi. Så snart sola og våren kommer, forsvinner den snøen like raskt som den kom.
Bytex Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 (endret) Noen må jo måke for å komme seg ut av huset, da. Eller hindre at taket raser sammen. Temmelig kjipt å sitte med 2 meter snø utenfor i flere mnd. Endret 2. mars 2010 av Bytex
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har vært hos tannlegen idag kl 13..men skulle visst ikke komme før imorgen kl 13. Hadde bestemt i hodet mitt at 3. mars var tirsdag, så da dro jeg tidlig fra jobb og til Drammen. Hadde dritflaks at han som hadde time 13 ikke kom, så jeg slapp inn likevel Fiksa den ekle tanna som klødde hver gang jeg fikk mat borti den. Også må jeg tilbake og rotfylle den i april Ja du skulle sett det vraket av en skole tannlege jeg nå har blitt tildelt. Først klarer dusten av en kjerring og påstå og si at den helt fine tannen min har et stort hull i seg, tja har da aldri merket noe kunne sikkert svelga en skål med sukker uten å merke det engang. Men neida her skal det borres...og her sitter jeg i dag med den verste isingen jeg noen faens inne i fitte skævven har kjent i hele mitt forbanna skrævette liv. Jeg må tygge 100% på høyre siden av munn siden den vonde tannen er på venstre, og om jeg drikker sukkerholding brus så kan jeg ende opp med spasmer og anfall om jeg glemmer og drikke på en serdeles spessiell måte som innebærer at jeg ikke treffer brus strålen i retning av den utsatte tannen min. Slikkere kan jeg også bare drite langt vei i, faktisk det meste. Kan ikke en gang presse sammen tennene lenge før det iser noe inne i hampegården, gjør faktisk vondt å pusse tennene noen ganger. Så om du tannleggen min leser dette håper jeg du forstår hvor INDERLIG jeg hater den forjævlige idioten du er, nå ser jeg virkelig hvor godt skattepengene kommer til bruk. Flere milliarder i skatt for at de skal ha råd til og importere ferdig utdannede kassemedarbeidere fra gaza for 5 kroner timen til og borr ei hytt og pine i tennane til oss unge mennesker, nesten så jeg skulle tro de bare velger en jævla tifeldig tann for å si at det er et faens stort hull i den etterpå. Takk, virkelig takk kjære tannlege faen for og gjøre om min elskede munn til et smertehelvete uten like.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Snømåking er bortsløst energi. Så snart sola og våren kommer, forsvinner den snøen like raskt som den kom. Enten har du lite erfaring med snø eller så bor du et sted det snør aaaltfor lite Til de som tror at alle den snøen vi har her forsvinner på en uke eller måndte så må jeg virkelige lure. Dessuten, om du har 2meter med løssnø på taket så er det ikke bare og tro neeh det smelter...For når de 2 meterene begynner og smelte i sola og fryser til is på kvelden igjen så har du ikke noe tak lenger
kloningen Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Snømåking er bortsløst energi. Så snart sola og våren kommer, forsvinner den snøen like raskt som den kom. Enten har du lite erfaring med snø eller så bor du et sted det snør aaaltfor lite Til de som tror at alle den snøen vi har her forsvinner på en uke eller måndte så må jeg virkelige lure. Dessuten, om du har 2meter med løssnø på taket så er det ikke bare og tro neeh det smelter...For når de 2 meterene begynner og smelte i sola og fryser til is på kvelden igjen så har du ikke noe tak lenger I alle årene jeg har bodd i hus så har det aldri vært et problem. Tror du skal revurdere huskjøpet / snekkeren som lagde taket om det bryter sammen-
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Snømåking er bortsløst energi. Så snart sola og våren kommer, forsvinner den snøen like raskt som den kom. Enten har du lite erfaring med snø eller så bor du et sted det snør aaaltfor lite Til de som tror at alle den snøen vi har her forsvinner på en uke eller måndte så må jeg virkelige lure. Dessuten, om du har 2meter med løssnø på taket så er det ikke bare og tro neeh det smelter...For når de 2 meterene begynner og smelte i sola og fryser til is på kvelden igjen så har du ikke noe tak lenger I alle årene jeg har bodd i hus så har det aldri vært et problem. Tror du skal revurdere huskjøpet / snekkeren som lagde taket om det bryter sammen- Derfor man går opp å måker taket
Slimda Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Enten har du lite erfaring med snø eller så bor du et sted det snør aaaltfor lite Ellers så er jeg lettere useriøs. Har vendt meg til snø som ligger og plager i månedsvis om gangen, men ikke pokker om jeg skal måke. Sløs av energi, det er det.
Bytex Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 (endret) Jeg har en kjempesnill 50-år gammel dametannlege som alltid starter med litt småprat, assistenten hennes er også en dame godt oppi årene, så jeg føler meg trygg hos dem. Hun spør hele tiden om det gjør vondt mens hun holder på, jeg tar alltid bedøvelse, da. Måtte ha en major opprydding i kjeften siden sommeren frem til nå, da hadde jeg ikke vært hos tannlegen på 15 år. Nå har vært der cirka 1 gang i mnd i 8 mnd nå. Nesten ferdig Endret 2. mars 2010 av Bytex
SHHHKSHHHK Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har en sinnsvak russisk tannlege som såvidt snakker norsk, ikke spør før hun setter sprøyter og ødelegger tidligere tannbehandlinger for til sammen 8000. Føler meg ikke trygg i det hele tatt.
Shikaru Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 så gå til en annen tannlege? nuh er det tid for å gå til innkjøp av middag og greier framover et par dager.
Deadringer Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Ah, flott dag det her. Endelig fylt opp med litt snus og er skikkelig uthvilt. Thats the shit.
Dr. Chaos Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Ganske kjip dag for min del. Forkjølelse og hodepine. Men det er heldigvis deilig vær. Sola steker snøen. Snart er det mopedføre (i hvert fall om dagen).
Shikaru Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 hører på postgirobygget nå og lengter etter sommern
Catkin Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Angående diskusjonen om blod tidligere i dag. De tar vel en god del blod, da. Hørte at venninnen min ble veldig svimmel da hun ga blod. Hun er ikke spesielt tynn eller liten. Noen andre som har gitt blod her?
kloningen Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Ganske kjip dag for min del. Forkjølelse og hodepine. Men det er heldigvis deilig vær. Sola steker snøen. Snart er det mopedføre (i hvert fall om dagen). Å som det skal bli digg!
Anbefalte innlegg