Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"They have very hard elbows which can hurt if they hit you in the head," Lerg said. "They are known to fly up over and try to keep something underwater if they perceive it as threat." -Kilde

Skummelt.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Vi har alle opplevd verre kittycat.

Skrevet (endret)

Jeg tror det var cosplay konkurranse ved Outland igår. Så masse rare folk i rare kostymer. Rart det aldri er asiatere med på slike tevlinger, bare norske. Kanskje Japan-greier ikke er så big deal for de som faktisk ER japanske, hva vet jeg. Det gikk MYE i katteører. Et par hadde faktisk laget fine våpen også.

Endret av Bytex
Skrevet

En jeg rotet med var japansk og cosplayer. Ikke at det ikke var småcreepy, men de eksisterer jo!

Jeg går i boblebadet med smertestillende. Ryggen min dør.

Skrevet

Det ser ut til at julen virkelig varer helt til påske, for jeg fant julebrus i butikkhyllene i går!

Favoritt-gatekjøkkenet mitt har et kjøleskap fullt av julebrus. :p

Jeg og Petter prata om å fange en svane. På en skala fra en til ti hvor farlig er egentlig en svane?

Farlig nok. De biter hardt. :p

Skrevet

i was kødding, i is on Røros :innocent:

: <

Nei, faen. Grunnen til at det var masse cosplayers i Oslo i går var fordi det arrangeres Aicon. Jeg hadde helt glemt det, jeg.

*dyppe i sukkerlake og spise*

Gjest Slettet+6132
Skrevet

[quote name='Datasmurf' date='28. februar 2010 - 17:26'

*dyppe i sukkerlake og spise*

Wait..what?

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Da var Bioshock 2 Complete. Møkke spill bare det samme om og om og om og om og om og om og om igjen... og så sykt langt som det er så er det helt uendelig kjedelig. En sterk 3 i terningskast fra meg.

Ut ifra det du skriver, så burde det vel heller passe med et terningkast 1 fra deg.

Skrevet

Kom hit en tur, da. Jeg får lillesøster på sin månedlige visitt igjen om 2-3 timer og har ikke løfta en finger siden jeg sto opp enda :( Uff..må vel gjøre litt her.

Skrevet

Kom hit en tur, da. Jeg får lillesøster på sin månedlige visitt igjen om 2-3 timer og har ikke løfta en finger siden jeg sto opp enda :( Uff..må vel gjøre litt her.

gammel er a?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...