Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Når en er tøs, så får man litt..ehh..virus. :fun:

Gjest Slettet+6132
Skrevet (endret)

Må...mm-m..mmå jeg i karrrante nå? :(

Det er nok for sent for deg, desverre.

Det var hyggelig å kjenne deg.

Endret av Slettet+6132
Skrevet

Er oppe av boblebadet. Har hatt noen glass isvann og vurderer å lage te nå. Hadde dr. pepper til tacomiddagen, men står fortsatt cola her da. Red Bullen er reservert til i morgen tidelig. Klarer å være alkoholfri når jeg vil. :D

Skrevet
Virus er kose de da :)

NEHEI..se hva han skriver om meg da:

Det er nok for sent for deg, desverre.

Det har hyggelig å kjenne deg.

*snufs*

Meeehhh...I am so b0red at jeg kunne spise meitemark.

Skrevet

Får søren ikke til høyere oppløsning enn 1440x1050, den slutter der, jeg fikk det til før jeg reformaterte det men ikke etter, noen som har en ide?

Skrevet

Har sett noen glimt av OL på tv i dag. Skiskyting er en utrolig sport i forhold til de vanlige løpene der de bare gir alt de har. I skiskyting må de først sprenge seg i løypen for deretter å roe seg helt ned mens de skyter. Sikkert noe av det mer krevende.

Skrevet

Får søren ikke til høyere oppløsning enn 1440x1050, den slutter der, jeg fikk det til før jeg reformaterte det men ikke etter, noen som har en ide?

skjerm/skjermkortdriver

Skrevet

Drivere drivere og..

DRIVERE!

Hvem spiser meitemark når man har sjokoladekake med seigmenn liggende i kjøleskapet? :hmm:

Fordi kakestykkene er borte?

Skrevet

Har sett noen glimt av OL på tv i dag. Skiskyting er en utrolig sport i forhold til de vanlige løpene der de bare gir alt de har. I skiskyting må de først sprenge seg i løypen for deretter å roe seg helt ned mens de skyter. Sikkert noe av det mer krevende.

Jepp. Kjører man for fort i sporet, sprekker man som regel på standplass. Man må ha et kaldt hode her.

Hvem spiser meitemark når man har sjokoladekake med seigmenn liggende i kjøleskapet? :hmm:

Fordi kakestykkene er borte?

Det gir mening. Da kan du få spise meitemarkene i fred. :thumbup:

Skrevet

Jepp. Kjører man for fort i sporet, sprekker man som regel på standplass. Man må ha et kaldt hode her.

Og så er det strafferunder i tillegg...

Husker da jeg var liten og spilte Winter på pc. Da var skiskyting noe av det jeg spilte mest.

Skrevet

Jeg har jo selfølgelig lastet ned nyeste driver. Plager meg så sinnsykt når jeg har en 24'' pc skjerm og ikke får høyere oppløsning enn 1400x1050.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...