Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid lurt på hva det er som gjør at de fleste narkomane har en så nasal og sliten stemme.

Det er dopet. Nærmere bestemt heroin som regel. Det fucker deg opp totalt. Både hjerne og kropp. Glad jeg har klart å holde meg unna den dritten.
Skrevet

Det står ikke med liten skrift, nærningsinnholdet står med liten skrift, det er du som forbruker som må sjekke hva som står før du kjøper.

Det at de har storeposer er markedsføring, de skal fange deg!

Ooooo! Kims har en pose til 20kr, Maarud har en til 20kr, Kims er større, da tar jeg den!

Kims har nesten bare små poser..

--- Tullet.

Men fortsatt sant.

Skrevet

Jeg har alltid lurt på hva det er som gjør at de fleste narkomane har en så nasal og sliten stemme.

Det er dopet. Nærmere bestemt heroin som regel. Det fucker deg opp totalt. Både hjerne og kropp. Glad jeg har klart å holde meg unna den dritten.

Joda, skjønt at det er dopet. Men eksakt hva?

Jeg planlegger min første hasjrøyk snart, men tror kanskje jeg venter til sommeren, har ikke noe sted å være.

NÅ BLIRE LIV.....RAIH RAIH !! Å ETT TO RÆÆ RÆÆÆ, RÆÆ RÆ OG OPP OG NED OOG OPP OG NED RÆLLÆRÆLLLLA RÆLLA HEEER BLIIIIRE LIIIIIV OUUÆÆH !

Helga igjen ja :)

Kristoffer :love:

Skrevet (endret)

Har ikke jeg vært narkis i mange år allerede? Forresten så er det dårlig med knarking på meg for tida. Kunne tilogmed levert reine prøver om jeg var nødt.

Kjipt er det.

Jo, det har du. Flink er du, Lars <3

Igjen; flinke Lars.

Jai ika vara narkis!

Jeg møtte faktis noen utlendinger i dag som var oppriktig hjelpsomme, snakket flytende norsk (født og oppvokst her, virket det som.) Hjalp meg på bussen (uten å løfte feil) uten en eneste grimase, bare et smil og "vær så god" :love: Endret av WheelMan
Skrevet

Jeg planlegger min første hasjrøyk snart, men tror kanskje jeg venter til sommeren, har ikke noe sted å være.

Ikke for å være moraliserende, men du er for ung imho. Jeg har ikke noe i mot at folk røyker generelt, men vent. Hasj/cannabis er et av de minst skadelige rusmidlene som finnes. Problemet er at det har vist seg at man har funnet ut at tidlig hasjbruk kan føre til at hjernen utvikles mangelfullt. Det magiske tallet har vist seg å være rundt 16. Begynner du tidligere enn det kan det hemme utviklingen din mentalt. Etter dette har det marginale konsekvenser,
Skrevet

Ikke for å være moraliserende, men du er for ung imho. Jeg har ikke noe i mot at folk røyker generelt, men vent. Hasj/cannabis er et av de minst skadelige rusmidlene som finnes. Problemet er at det har vist seg at man har funnet ut at tidlig hasjbruk kan føre til at hjernen utvikles mangelfullt. Det magiske tallet har vist seg å være rundt 16. Begynner du tidligere enn det kan det hemme utviklingen din mentalt. Etter dette har det marginale konsekvenser,

Ja kan si meg enig i den etter og ha sett hva som skjedde med klassen min fra ungdomskolen :rofl:

Skrevet

Jeg tar godt imot dine ord og tar de med videre på reisen.

Skrevet

Jeg tar godt imot dine ord og tar de med videre på reisen.

Flotters. Det er alt jeg ber om. Mener å kunne kalle meg å være liberalistisk innen min tankegang så du må ta dine egne valg.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...