Perrern Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Hva skal du med det? Arkene oppdaterer seg jo ikke en gang. Stikk til et kopisenter å spør
Aleks Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Finnes det noen tråd hvor man kan diskutere chelsea kampen som begynner nå?
Nopros Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Mistet fire venner på to dager, kanskje jeg burde vurdere å endre meg litt?
Aleks Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 noen som har en skriver med 15K A4 ark som kan gidde å skrive ut hele DNFK ? Den boka hadde jeg kjøpt.
Slurpee Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 noen som har en skriver med 15K A4 ark som kan gidde å skrive ut hele DNFK ? Den boka hadde jeg kjøpt. jeg også
Latias Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Finnes det noen tråd hvor man kan diskutere chelsea kampen som begynner nå? Noen i DNFK som faktisk liker FOTBALL?
Datasmurf Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Mistet fire venner på to dager, kanskje jeg burde vurdere å endre meg litt? Hva har du gjort?
Aleks Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Mistet fire venner på to dager, kanskje jeg burde vurdere å endre meg litt? Hva skjedde? Finnes det noen tråd hvor man kan diskutere chelsea kampen som begynner nå? Noen i DNFK som faktisk liker FOTBALL? Liker å følge med på vm, em og Chelsea^^ Spille det er noe jeg er mindre fan av, men se på er gøy
Latias Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Finnes det noen tråd hvor man kan diskutere chelsea kampen som begynner nå? Noen i DNFK som faktisk liker FOTBALL? Liker å følge med på vm, em og Chelsea^^ Spille det er noe jeg er mindre fan av, men se på er gøy CHELSEA?
Aleks Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Finnes det noen tråd hvor man kan diskutere chelsea kampen som begynner nå? Noen i DNFK som faktisk liker FOTBALL? Liker å følge med på vm, em og Chelsea^^ Spille det er noe jeg er mindre fan av, men se på er gøy CHELSEA? Heftig random at jeg begynte å heie på dem egentlig^^ Hadde en kompis som mente at jeg måtte begynne og følge mer med på fotball og han heiet på Chelsea. Så da joina jeg han^^
Nopros Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Mistet fire venner på to dager, kanskje jeg burde vurdere å endre meg litt? Hva har du gjort? I mine øyne er det ikek hva jeg har gjort. Men siden det plutselig er så mange som er pissed, så kanskje det er meg det er noe gærent med.
Aleks Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 (endret) Bytt til United. Du tjener på det. Meh. I tillegg så holder jeg med Portugal i EM og VM og liker godt Deco. Synd han ikke er med i kampen nå. Eneste jeg ikke liker med Chelsea er Ballack som spilte veldig skittent mot Portugal for noen år tilbake. Endret 24. februar 2010 av Aleksmy!
Latias Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Du får fortsette å holde med dem da. For CL kommer de ikke til å vinne.
Aleks Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Du får fortsette å holde med dem da. For CL kommer de ikke til å vinne. Bullcrap. Lenge igjen av kampen^^
Anbefalte innlegg